Beantwoord

Hulp nodig bij doorschakeling naar Voozzle verwijderen

  • 22 June 2021
  • 12 reacties
  • 346 keer bekeken

Badge

Goedemorgen,

Ik maak al heel lang gebruik van Voozzle, nu werkt deze echter niet meer. Heb app verwijderd, ook voozzle uit mijn contacten gehaald. Het lukt mij echter niet om het via mijn iphone in te stellen en de voicemail gaat nog steeds over naar het oude bericht van Voozzle als ik mijn eigen nummer bel. Kunnen jullie die doorschakeling er uit halen? Ik neem aan dat je mijn nummer hier voor nodig hebt, hoe deel ik dit met jullie? (dit om te voorkomen dat mijn nummer publiek op het forum komt)

 

Hoop dat je mij kan helpen, mis nu alle zakelijke voicemails en is erg onhandig.

gr. Yolanda

icon

Beste antwoord door RBxx 31 July 2021, 11:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @YolandaT, als jij jouw profiel invult dan kan ik eens in de systemen voor je duiken. Alles wat je invult en waar achter (Privé) staat is alleen voor jou en de moderators (KPN medewerkers) te zien. 

Badge

Hoi @Jeroen_dB, ik heb net mijn profiel aangevuld. Zou top zijn als je me verder kan helpen! Hoor graag of je het voor me op kan lossen.

Gr. Yolanda

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @YolandaT, kan het zijn dat een Zakelijk abonnement hebt? Ik zie namelijk geen consumenten abonnement op het door jou doorgegeven adres. Ik kan dus ook niks inzien voor jouw 06 nummer :worried:. 

Badge

ja dat klopt, is een abonnement via mijn werkgever. Waar moet ik dan zijn Jeroen?

Reputatie 7
Badge +19

ja dat klopt, is een abonnement via mijn werkgever. Waar moet ik dan zijn Jeroen?

Dat zou ik dan navragen bij jouw contactpersoon van de werkgever, welk nummer je precies moet bellen om bij de klantenservice te komen. ER zijn namelijk meerdere nummers afhankelijk van welk contract jouw werkgever bij ons heeft afgesloten. 

@YolandaT 

 

Hi Yolanda,

 

Ik heb exact hetzelfde probleem. 

Ben jij al verder met een oplossing? 

 

Met vriendelijke groet, 

MoniqueMJ

Ik heb dit probleem ook. Voozzle visual voicemail werkt niet meer en ik heb de app verwijderd. Ik kan nu echter helemaal geen voicemailberichten beluisteren en ook mijn voicemailbericht niet meer wijzigen. Het oude Voozzle voicemailbericht kan ik niet veranderen.Ik heb al diverse resets gedaan, SMS aan en uit etc, netwerkinstellingen hersteld, maar niets helpt. Heeft iemand een suggestie hoe dit op te lossen is? 

Hier ook het zelfde probleem wacht ook op De oplossing. 
meel jammer dat Voozzle niet meer werkt was wel een fijne app!

Weet iemand hier inmiddels hier de oplossing voor. Ik heb hier ook last van.

Ikheb dit probleem ook. Heel vervelend. Hoop dat er snel een oplossing voor komt.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Petarts , in een ander topic van @Mark Tielen was dit de oplossing:

Wat je zou kunnen proberen is: Kies ##002# voor het verwijderen van alle doorschakelingen

Gelukt! ‘Kies ##002#’ was de oplossing. 

Weet iemand hier inmiddels hier de oplossing voor. Ik heb hier ook last van.

Kies ##002# dat heeft mij geholpen

Â