Hulp nodig maar waar?

  • 3 december 2013
  • 1 reactie
  • 5486 keer bekeken

Dit heb ik weer.... Vandaag zuden ze komen van smartcare...

Ze komen te vroeg en ik had mijn telefoon nog geen back-up van gemaakt. Denk laat maar weer.

Meneer had erg veel haast duwt een nieuwe telefoon in mijn hand en weg was hij.

Nu komt het... nog 2 pogingen om pincode in te vullen.

Ik dom als ik schijnbaar denk zal wel niet de mijne zijn dus 1234 ingevuld en daarna 0000 en natuurlijk ook fout.

Puccode? Geen idee!

Nou dan maar op zoek naar KPN mail.... kan ik niet vinden. Kan alleen twitteren nou sorry maar daar doe ik weer niet aan.

Dan nu maar proberen hier op het forum.

Hopelijk kan iemand me hier wel te woord staan want ja bellen gaat niet!


1 reactie

Reputatie 5
Badge +2
Beste tigoenamara,

vervelend dat je je simkaart nu geblokkeerd is.

Ik kijk graag voor je of ik je pukcode voor je achterhalen kan.

Kun je mij in een privébericht het betreffende mobiele nummer, simkaartnummer, postcode, huisnummer en naam contractant toesturen?

Na ontvangst kijk ik graag e.e.a. voor je na.

Met vriendelijke groet,

Afra

Reageer