Beantwoord

Ik heb moeite met de term deblokkadeslot

  • 24 June 2019
  • 6 reacties
  • 1088 keer bekeken

Ik heb het onderwerp hierover van een jaar geleden uitgebreid gelezen en ik snap er werkelijk niets van.
Als ik op payinfo een deblokkadeslot actief maak, werkt het dan of werkt het niet?
Of werkt het niet als ik het inactief maak?

Wat ik gewoon wil is dat er niet meer door willekeurige bedrijven abonnementen voor spelletjes e.d. gestart kan worden.
Ik wil de blokkade actief maken, of het slot actief maken, maar die keus is er niet ?
Wat wordt er mee bedoeld?
icon

Beste antwoord door Marina_ 25 June 2019, 12:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Jankepalematjan, Welkom hier! Ik licht het graag toe. Wanneer je via Payinfo de blokkade erop zet, blokkeer je de betaalde sms diensten. Als het deblokkadeslot actief is, dan kun je de blokkades niet meer zelf verwijderen. Het verwijderen van de blokkades kan dan alleen nog door contact te zoeken met de klantenservice. Je kunt het deblokkadeslot dus zelf niet actief maken. Als je alleen de diensten blokkeert, kun je de sms-diensten wel zelf deblokkeren. In dat geval kies je alleen voor Diensten-Geblokkeerd. Hopelijk heb ik het zo goed uitgelegd, anders hoor ik het graag!


Reputatie 7
Badge +19
@Jankepalematjan, Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Ergaat steeds een bedrag van mijn factuur , online spellen is te lezen op mijn factuur. Nu wil ik dit stopzetten via payinfo. Wat moet ik doen?

Als je gaat naar https://www.payinfo.nl/ wijst het mijns inziens zich vanzelf, @Steigertje .

Je wordt gevraagd naar je tel.nr. Dat vul je in. Dan krijg je een sms om in te loggen. En kun je de instellingen doen.

Ik heb diensten geblokkeerd en deblokkadeslot op actief gezet . Ik neem aan dat dit het juiste is zo niet laat het mij dan even weten

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb diensten geblokkeerd en deblokkadeslot op actief gezet . Ik neem aan dat dit het juiste is zo niet laat het mij dan even weten

Klinkt helemaal goed @Steigertje!