Beantwoord

Ik kom niet in de Voicemail app

• 14 maart 2018
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

Ik kom maar niet in de voicemail app. Hebben nog meer mensen hier problemen mee?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Joran 19 maart 2018, 10:50

Op de iPhone komen we binnenkort met Visual Voicemail. Dat is geen losse app, maar zit geïntegereerd in iOS. Er was ook een Voicemail App voor Hi klanten. Deze wordt uitgefaseerd en ik vermoed dat je die gebruikte. Binnenkort dus inderdaad een goede oplossing 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Welkom Peet, kun je wat meer informatie geven over wat er mis gaat? Opent de app niet, crasht het, krijg je een foutmelding? Gaat dit om de MijnKPN app of de Prepaid app? Heb je een herinstallatie geprobeerd? Ik ben ook benieuwd welk toestel je gebruikt.
Ik ben gisteren in een winkel geweest en zij zeiden dat het kwam door iOS /Apple
Dat daar problemen mee zijn. En dat ik geduld moet hebben, dat ze er mee bezig zijn
Reputatie 7
Badge +27
Op de iPhone komen we binnenkort met Visual Voicemail. Dat is geen losse app, maar zit geïntegereerd in iOS. Er was ook een Voicemail App voor Hi klanten. Deze wordt uitgefaseerd en ik vermoed dat je die gebruikte. Binnenkort dus inderdaad een goede oplossing 🙂

Reageer