Beantwoord

Ik krijg geen verificatiecodes WhatsApp meer

  • 20 October 2021
  • 2 reacties
  • 281 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties

ik wissel mijn whatsapp acoount vaak tussen ios en android. Reden: heb veel oude berichten die ik niet kan overzetten en wissel dan nogal eens.

Doe je dit te vaak, dan krijg je de melding: wacht  24 of zelfs 36 uur etc.

Nu krijg ik die boodschap niet meer maar: je hebt te vaak de de coe opgevraagd. Check met je provider of je sms en tel kan ontvangen, dus geen wacht tijd meer. Staat er iets geblokkeerd bij kpn of zo?

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 21 October 2021, 14:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Lob, welkom op het KPN forum!

Ik heb geen gegevens van je, dus ik kan niet controleren of er een blokkade actief is. Echter vermoed ik dat dit niet het geval is. Je hebt de verificatie sms eerder namelijk wel ontvangen. Je geeft aan jouw Whatsapp regelmatig te wisselen tussen twee telefoons. Whatsapp vindt het niet prettig als je vaak van toestel wisselt. Whatsapp weet niet waarom jij dit doet en denkt mogelijk dat je zo vaak een nieuwe code aanvraagt omdat je de verificatie sms niet binnen krijgt. Je krijgt deze wel binnen, maar wisselt gewoon vaak van toestel. Dit is dan ook iets wat je eigenlijk aan Whatsapp zou moeten voorleggen. Er is nu aan hun kant een blokkade die alleen zij kunnen opheffen.

Dat vermoed ik ook. Ik krijg alleen geen reactie van whatsapp. Maar ik wacht nog even af.Â