Ik ontvang sinds 3-3-2014 geen SMS meer ?

• 4 maart 2014
  • 4 reacties
  • 2192 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

sinds 3-3-2014 ontvang ik geen sms meer op mijn Samsung Gallaxi Gio.

Ik heb mijn instellingen niet gewijzigd.

2 contactpersonen hebben me op 3-3-2014 en 4-3-2014 via sms proberen te benaderen echter zijn deze nooit aangekomen ?

er werd door deze contactpersonen gebruik gemaakt van KPN en Vodafone.

Het vreemde is dat als ik een sms naar mezelf stuur deze wel aankomt , maar stuurt iemand anders een sms komt deze dus niet aan.

bij storingen zie ik niets staan , maar bij werkzaamheden zie ik maastricht wel staan echter staat daar wel een andere postcode vermeld dan waar ik woon.

Graag had ik een reactie gehad met oplossing voor dit probleem !

Ik heb proberen te bellen naar 08000105 om een storing te melden echter werd daar wegens grote drukte steeds de lijn verbroken vandaar via dit bericht mijn melding van het probleem.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet ,

B.H.M.A. Geusens

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Is de inbox mogelijk vol van het toestel en staat de berichtencentrale nog wel correct ingesteld? bij abonnementen moet dit zijn +31653131313 en bij prepaid +31653131314

Heeft u tevens ook problemen met bellen en gebeld worden?

Bedankt voor de reactie , maar nee de Inbox is helemaal leeg.

ik laat nooit smsjes ophopen , ik verwijder ze meestal direct.

en de instellingen staan allemaal goed , ook het nummer dat ik ingevoerd heb is juist.

vind het gewoon vreemd dat mijn eigen (test sms) wel aankomt maar dat van een ander niet.

ik heb overigens geen problemen met bellen.

nogmaals bedankt voor de reactie!

M.v.g.

B.H.M.A. Geusens

Reputatie 1
Badge
Heb je het toestel al eens helemaal uit elkaar gehaald (batterij los, simkaart eruit) en weer in elkaar zetten? Als dit helpt, zet dan eens vaker het toestel uit en aan, dat scheelt.

bedankt voor de reactie , maar allemaal al geprobeerd maar helpt niet.

inmiddels ontvang ik sinds vanmorgen de smsjes die via het kpn netwerk verstuurd worden weer wel

maar de smsjes die bijvoorbeeld via een Vodafone netwerk worden verstuurd komen gewoon niet aan.

Ik vermoed dat het met de werkzaamheden te maken heeft die gaande zijn , het gebeurd wel eens vaker dat ze een andere regio en postcode doorgeven waar de werkzaamheden zijn en dan de problemen vervolgens toch ook in andere regio's en postcodes plaatsvinden.

gelukkig sms ik niet veel dus ik wacht even totdat de werkzaamheden voorbij zijn en als het dan nog niet werkt ga ik KPN toch maar weer eens opnieuw bellen.

Het heeft altijd zo gewerkt dus als er iets gewijzigd is dan moet het bij kpn zijn gebeurt en dan is het aan KPN om dit op te lossen.

nogmaals bedankt voor de reactie

Reageer