Beantwoord

Ik wil gewoon naar de chatfunctie

  • 2 March 2021
  • 4 reacties
  • 110 keer bekeken

Stel je voor: je telefoon valt in de gracht. Bellen kan dus niet meer.

Je gaat snel naar huis en bestelt meteen een nieuwe simkaart, zodat je die maar vast hebt zodra je weer een nieuwe telefoon geregeld hebt. Op de website staat dat deze de volgende dag, zo niet, een dag later geleverd wordt. 

CoolBlue zei hetzelfde over hun levering van de telefoon. Die heb ik inmiddels. De simkaart doet er nu al 3 dagen over. Bellen naar de de klantenservice gaat dus niet. De mail dat de simkaart onderweg is (waarschijnlijk via Zimbabwe ofzo) komt natúúrlijk van een 'noreply'-adres. 

Dan probeer je om via de chatfunctie een medewerker te bereiken. En telkens weer krijg je een serie suggesties om dingen via Mijn KPN te fiksen, of je soms een abbo op Netflix wil, noem het maar op. Het is me nog steeds niet gelukt om te weten te komen waarom mijn simkaart er zo lang over doet.

Tenenkrommend werkelijk!

icon

Beste antwoord door RBxx 2 March 2021, 13:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @AxxionB 

Ga naar https://www.kpn.com/service.htm 

Kies dan een onderwerp en vervolgens “Ik heb een andere vraag of wil contact”, dan vind je alle contact mogelijkheden (waaronder de chat) bijna helemaal beneden op het scherm.

Dankjewel Ruud! 

Ik sta nu in de wacht. Maar goed, in ieder geval krijg ik nu een levend persoon…

Groet,

Barbara

De simkaart doet er nu al 3 dagen over. Bellen naar de de klantenservice gaat dus niet.

Want je hebt normaal maar een manier om te bellen en nu dus geen meer ?

 

Reputatie 6
Badge +8

Misschien kun je een telefoon van iemand lenen.

0800 0402 is gratis.