Beantwoord

Inactieve simkaart

  • 21 April 2020
  • 14 reacties
  • 182 keer bekeken

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 28 April 2020, 14:13

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Roelina Wever-Vennik. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw moeder nu twee facturen per maand ontvangt. Als ik jouw verhaal lees, dan lijkt het er op alsof er nu twee actieve abonnementen zijn. In dat geval kan je het beste telefonisch contact opnemen met de afdeling opzeggingen (0800 0402), zij zijn namelijk de enige die dit soort zaken kunnen en mogen oplossen. Om dit verder te kunnen uitzoeken heb ik een aantal gegevens nodig van de contractant. Staat het abonnement op jouw naam of op naam van jouw moeder? Laat je alle gegevens achter op het KPN Forum profiel?

Hoi @Roelina Wever-Vennik. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw moeder nu twee facturen per maand ontvangt. Als ik jouw verhaal lees, dan lijkt het er op alsof er nu twee actieve abonnementen zijn. In dat geval kan je het beste telefonisch contact opnemen met de afdeling opzeggingen (0800 0402), zij zijn namelijk de enige die dit soort zaken kunnen en mogen oplossen. Om dit verder te kunnen uitzoeken heb ik een aantal gegevens nodig van de contractant. Staat het abonnement op jouw naam of op naam van jouw moeder? Laat je alle gegevens achter op het KPN Forum profiel?

Hallo het abonnement staat op naam van mijn moeder maar ik regel dit allemaal voor haar ivm haar leeftijd.

Ik heb al een aantal keren contact met hun gehad maar we komen steeds niet verder.

Heb ik nog een vraag kan het bericht van het forum verwijderen ik wist niet dat het voor iedereen zichtbaar was maar onze nummers staan erin vandaar.

 

 

 

 

Er wordt ook steeds aan gegeven het op te zeggen maar dat gebeurt dus niet steeds blijkt het niet opgezegd te zijn of ze zeggen dat dat dan nog wel dat jaar duurt maar die simkaart is nooit actief geweest

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb gisteren alle telefoonnummers al uit het eerste bericht al verwijderd. Ik zie dat je de gegevens van jouw moeder nog niet hebt achter gelaten op het KPN Forum profiel. Ik kan het daarom op dit moment niet verder uitzoeken. Als het abonnement opgezegd moet worden dan kan je het beste (in het bijzijn van jouw moeder) bellen met onze klantenservice, op het nummer 0800 0402. Zij zullen jou dan doorverbinden met de juiste afdeling. Zoals ik al aangaf in het vorige bericht kunnen zij jou alleen hierin verder helpen. 

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb gisteren alle telefoonnummers al uit het eerste bericht al verwijderd. Ik zie dat je de gegevens van jouw moeder nog niet hebt achter gelaten op het KPN Forum profiel. Ik kan het daarom op dit moment niet verder uitzoeken. Als het abonnement opgezegd moet worden dan kan je het beste (in het bijzijn van jouw moeder) bellen met onze klantenservice, op het nummer 0800 0402. Zij zullen jou dan doorverbinden met de juiste afdeling. Zoals ik al aangaf in het vorige bericht kunnen zij jou alleen hierin verder helpen. 

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je inmiddels al contact hebt opgenomen met onze klantenservice. 

Hoi,

Nee ik weet niet meer wat ik moet ik kom er gewoon niet uit met de collecteren medewerksters.

Sorry callcenter medewerkers 

kan jij mij eventueel emailen?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Roelina Wever-Vennik. Wat jammer dat het nog steeds niet gelukt is. Zou je jouw naam, postcode en huisnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan kan ik voor jouw uitzoeken of er nu twee abonnementen actief zijn. Als dat het geval is, dan zal je toch echt moeten bellen met 0800 0402 om dit verder te regelen. Ik kan helaas geen abonnementen opzeggen. 

Hoi Vikash 

Ik heb zoveel mogelijk gegevens ingevuld.

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik kom inderdaad 2 mobiele abonnementen tegen. De eerste eindigt op 88 en de tweede op 07. In het dossier zie ik dat je op 20 april het eerste bericht van dit dit topic naar KPN hebt gemaild. Heb je daarna nog gebeld met de klantenservice? Ik zou je willen vragen om dit alsnog te doen, in het bijzijn van jouw moeder (contractant). Helaas kan ik jouw niet verder helpen hierin. Laat je mij weten hoe het afloopt?

Hoi Vikash 

Ik zal van de week nog een keer met hun bellen als ik bij mijn moeder ben.

Bedankt.

Groetjes Ina 

P.s ik hou je op de hoogte 

Reputatie 7
Badge +21

Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice, in het bijzijn van jouw moeder? Zoals ik het bekijk zijn er nog steeds twee actieve mobiele abonnementen op het adres. 

Reputatie 7
Badge +21

Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice, in het bijzijn van jouw moeder? Zoals ik het bekijk zijn er nog steeds twee actieve mobiele abonnementen op het adres. 

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat jouw vraag is beantwoord. Anders weet je mij te vinden. 

Reageer