Beantwoord

Inkomend gesprek direct naar voicemail

  • 7 April 2021
  • 4 reacties
  • 464 keer bekeken

Ik heb hier ook last van. Bij mij is het zo dat ik 2 simkaarten in mijn telefoon heb zitten. Als ik wordt gebeld op simkaart 2 dan krijg ik de voicemail te horen de beller. De beller krijgt van mij een gemiste oproep van mijn simkaart 1 nummer, terwijl ik alle doorschakeling en uit heb staan.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 19 April 2021, 10:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Dsmoens, welkom! Ik begrijp nog niet helemaal wat je bedoelt. Je hebt twee simkaarten in je toestel. Zijn deze beide van KPN? Als jij op de tweede sim wordt gebeld, dan krijgt degene die jou belt de voicemail? En wat heeft de simkaart 1 er dan mee te maken? Zou je het verhaal nog iets kunnen verduidelijken? Ik help je graag verder!

Hi @Marcia_ Dank voor je hulp. Ik heb een Samsung S10 toestel met 2 simkaarten beide van KPN (met een zakelijk nummer en een prive nummer) Als ik op mijn prive nummer gebeld wordt kan ik niet opnemen maar krijf ik de voicemail van diegene die mij probeert te bellen.

Wanneer ik kijk op het toestel wat mij probeert te bellen op mijn prive nummer, krijgt een gemist gesprek van mijn zakelijk nummer.

Het lijkt er op dat mijn telefoon de oproepen doorschakelt, maar ik heb alle doorschakelingen uitstaan. ook de doorschakelingen handmatig gedeactiveerd via #21 en ##21#.

Bellen via Wifi ook uitgezet maar maakt geen verschil.

Reputatie 7
Badge +30

Of je bellen via wifi aan of uit hebt, zou inderdaad niet zoveel uit moeten maken. Gaat het wel goed als je één van beide simkaarten eruit haalt? Wil je eens proberen om ##002 te ‘bellen'? Dan zet je alle doorschakelingen, behalve de directe, uit. Dan moet je wel bellen via 4G weer aanzetten. Anders is de code ##002#.

Reputatie 7
Badge +30

Is het inmiddels gelukt?