Beantwoord

Inkomende oproepen gaan gelijk naar voicemail

  • 29 April 2020
  • 6 reacties
  • 237 keer bekeken

Ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb inmiddels een nieuwe Sim kaart maar vandaag kreeg ik opeens weer 2 voicemailberichten nav 2 oproepen gisteren die ik niet hadgehoord en die ook niet bij recente oproepen stonden. Ik heb nu bellen via WiFi aangezet. Ben benieuwd maar dat is natuurlijk geen oplossing voor als ik onderweg ben.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 12 May 2020, 11:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Heb je misschien contacten geblokkeerd in je telefoon?

Ik heb een geblokkeerd contact maar niet de nummers van de gemiste oproepen.

En één van de gemiste oproepen staat in mijn favorieten dus als er iets met de ‘niet storen’ knop zou zijn dan ligt het daar ook niet aan.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Onbereikbare. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat dit bij jou gebeurd. Heb je de mogelijkheid om jouw simkaart om te wisselen met een ander toestel en vanaf je eigen toestel naar jouw eigen nummer te bellen? Op deze manier komen we er achter of het probleem in het toestel zit of een instellen aan onze kant. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je het hebt getest?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Onbereikbare. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat dit bij jou gebeurd. Heb je de mogelijkheid om jouw simkaart om te wisselen met een ander toestel en vanaf je eigen toestel naar jouw eigen nummer te bellen? Op deze manier komen we er achter of het probleem in het toestel zit of een instellen aan onze kant. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je het hebt getest?

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het probleem via een andere weg is verholpen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

beste Vikash, sinds ik KNP wifi bellen heb aangezet lijkt het probleem verholpen. Een ander toestel om te testen heb ik helaas niet. Ik hoop dat 4G gewoon goed werkt zodat als ik geen wifi heb ook 100% bereikbaar blijf.

Reputatie 7
Badge +21

Dan lijkt het er op dat je in huis niet voldoende (4G) bereik hebt. Heb je dit probleem ook wanneer je buiten bent en gebeld wordt?