Beantwoord

Inkomende oproepen staan op onbekend

  • 25 December 2019
  • 7 reacties
  • 1482 keer bekeken

Goedendag

Sinds kort als ik gebeld word krijg ik niet te zien wie het is desondank dat die gene zijn nummer gewoon herkend kan worden.

 

Mvg

icon

Beste antwoord door Mitch-bos 26 December 2019, 12:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Mobiel of vast ?

Ik meen een zelfde vraag gezien te hebben hier onlangs.

Mobiel

Reputatie 7
Badge +21

Ik meen een zelfde vraag gezien te hebben hier onlangs.

Ik ook,  dit topic en daar bleek “iets” bij KPN uitgeschakeld te staan.

Als @Mitch-bos in zijn KPN forum profiel  persoonlijke gegevens en mobiel nummer (bij pers. opmerkingen) plaatst, dan kan een KPN moderator kijken of dat hier ook het geval is.

Even geduld, door de feestdagen kan een reactie wat langer op zich laten wachten.

Hartelijk dank, heb het aangepast in mijn profiel

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Mitch-bos, ik heb meteen even voor je gekeken! Ik zag geen blokkade of iets dat uitgeschakeld stond.. Ik heb wel nummerweergave even uitgeschakeld en weer ingeschakeld. Dus misschien helpt dat! Wil je eens kijken of het, na het opnieuw opstarten van je toestel, nu wel weergegeven wordt?

Hi @Mitch-bos, ik heb meteen even voor je gekeken! Ik zag geen blokkade of iets dat uitgeschakeld stond.. Ik heb wel nummerweergave even uitgeschakeld en weer ingeschakeld. Dus misschien helpt dat! Wil je eens kijken of het, na het opnieuw opstarten van je toestel, nu wel weergegeven wordt?

 

Het heeft blijkbaar wel geholpen :grin: kan nu inkomende gesprekken wel weer zien. 

Hartelijk dank voor de hulp 

Reputatie 7
Badge +21

Was er toch ergens “iets” omgevallen :wink:. Fijn dat het weer werkt !!