Beantwoord

Inlog gegevens voor internet met een dongel.

• 26 mei 2018
  • 6 reacties
  • 84 keer bekeken

Ik probeer via een dongel een internet verbinding tot stand te brengen. Ik bel in via *99# de user staat op "KPN" en APN statt op "Portalmmm" nu moet ik alleen nog even weten welk password ik moet invullen.
Wie kan mij hiermee helpen.
icon

Beste antwoord door Marina_ 31 mei 2018, 12:21

Hoi Firstpolo, welkom op ons Forum.

Welke merk/versie dongel heb je in gebruik en op welk apparaat wil je jouw dongel gebruiken? Heb je een dongel via KPN, dan kun je de instructies op onze website gebruiken of de handleiding van de dongel zelf. Hopelijk kun je hier iets mee, anders hoor ik het graag.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Firstpolo, welkom op ons Forum.

Welke merk/versie dongel heb je in gebruik en op welk apparaat wil je jouw dongel gebruiken? Heb je een dongel via KPN, dan kun je de instructies op onze website gebruiken of de handleiding van de dongel zelf. Hopelijk kun je hier iets mee, anders hoor ik het graag.
HSUPA dongel. Hij is niet van KPN zelf . Ik sluit hem aan op een autoradio.
Hij maakt geen verbinding met internet. Ik denk daardat ik het verkeerde password heb.
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt voor je toelichting. Zelf ben ik niet bekend met deze dongel, maar wordt er niet bedoeld met password de pincode van je simkaart?
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Firstpolo,

Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!
Het password, is in mijn geval niet de pin van de simkaart.
Ik denk dat ik even naar de winkel ga die mij de radio verkocht heeft.
Ik hoop dat die me kunnen helpen.
Reputatie 7
Badge +19
Wat jammer om te lezen dat het nog steeds niet werkt. Ik hoop ook dat ze je daar kunnen vertellen hoe het precies zit 🙂 Laat je nog even weten hoe het is afgelopen?

Reageer