Beantwoord

Inloggen in het Experia Box menu

  • 7 January 2020
  • 9 reacties
  • 375 keer bekeken

Badge

Ik heb al meerdere pogingen gedaan om antwoord op 1 vraag te krijgen STEL WACHTWOORD IN OM INTERNET INSTELLINGEN TE BEVEILIGEN. Ik wil deze instellen. Het is een Admin Web wachtwoord niet Wiffi. Ik heb reset knop met pen ingedrukt van Experia v10 dit in opdracht van Chat medewerker. Daarna zou ik zonder wachtwoord 1 maal in kunnen loggen. NIET DUS!!!!! Wat moet ik nu doen. Heb geen zin om weer paar uur van mijn tijd te verloten. 

 

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

icon

Beste antwoord door RBxx 8 January 2020, 18:27

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

  

Hallo @Anton Mentink

Na een "pinhole” fabrieks reset van de v10 kan je bij de eerste keer dat je inlogt het wachtwoord veld leeglaten. Daarna word je gevraagd zelf een nieuw ‘sterk’ wachtwoord te kiezen.

Zie hier de beschrijving op de KPN website: Inloggen in het Experia Box menu

Heb je de Experia Box v10A (let op de A) die is anders, dan vind je het Admin password op een sticker aan de achterzijde van het modem.

Badge

Hoi Ruud

Ik heb instructies precies opgevolgd, maar mocht niet baten. Heb in het verleden wel eens een nieuwe experia v10 gekregen omdat daar iets mee was. Weet niet of dat er mee te maken kan hebben. Ben er een beetje klaar mee. Vind het zo jammer van mijn tijd.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi Anton, zo zou het wel moeten werken, maar aan die opmerking heb jij natuurlijk niet veel :rolling_eyes:. Wat gaat er precies fout? Krijg je geen gelegenheid om een nieuw wachtwoord in te voeren of toch wel en wordt het vervolgens niet geaccepteerd?

Badge

Normaal kun je éénmalig inloggen zonder wachtwoord. Bij mij kan dat niet. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi Anton, kan je eens een screenshot van dat inlogscherm hier plaatsen, dus zonder dat je al op de Login knop hebt geklikt?

Badge

 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt @Anton Mentink , dat maakt me een heleboel duidelijk. Je hebt de gesuggereerde omweg via de online servicetool gekozen, maar voor het wijzigen van het  beheer wachtwoord is dat niet handig. Sla in de instructies deze stap over en kies voor de volgende stap, het direct inloggen in de Experia Box via http://192.168.2.254

Laat daar het wachtwoord veld leeg en je zal gedwongen worden om een wachtwoord te bedenken. Let daarbij op de verplichte speciale tekens.

Reputatie 7
Badge +21

Het volgende ontving ik nog van Anton Mentink (1 uur geleden) via privébericht

Het is gelukt. Ik ben beter geholpen dan op kpn Chat. Bedankt

Reputatie 7
Badge +21

Welkom op het KPN Forum @Anton Mentink. Ik zie dat @RBxx jou al heeft verder geholpen, wat goed! Als je nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer