Beantwoord

Inloggen in Voicemail app werkt niet meer

  • 20 maart 2018
  • 1 reactie
  • 537 keer bekeken

Goedemorgen
Mijn voicemail app KPN iOS werkt niet meer. Ik kan deze wel bereiken via 1233, maar krijg steeds een inlogscherm (inloggen werkt niet) als ik wil kijken welke berichten er staan. Inloggen werkt totaal niet meer, krijg melding internet verb8nding is even weggevallen, wat dus niet het geval is.

Admin: Bericht afgesplitst van Voicemail app werkt niet meer
icon

Beste antwoord door Marcia_ 22 maart 2018, 16:33

Hallo Betty, welkom! Je gebruikt de voicemail voor oud-Hi gebruikers app. Doordat we recent een nieuw platform hebben gelanceerd, hebben we de meeste klanten daar naar overgezet. De gebruikers van de oude app nog niet, dat gaan we doen zodra onze nieuwe app ook op iOS werkt. Dat is nu namelijk nog niet het geval. De nieuwe app werkt wel op Android, maar daar heb jij nog niet zoveel aan 😉. Lang verhaal kort: voor nu kan je proberen de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Mocht dat niet werken, ben ik bang dat je toch het bellen naar 1233 moet gebruiken totdat de nieuwe app voor iOS werkt. Je krijgt hiervan bericht zodra het zover is!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Betty, welkom! Je gebruikt de voicemail voor oud-Hi gebruikers app. Doordat we recent een nieuw platform hebben gelanceerd, hebben we de meeste klanten daar naar overgezet. De gebruikers van de oude app nog niet, dat gaan we doen zodra onze nieuwe app ook op iOS werkt. Dat is nu namelijk nog niet het geval. De nieuwe app werkt wel op Android, maar daar heb jij nog niet zoveel aan 😉. Lang verhaal kort: voor nu kan je proberen de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Mocht dat niet werken, ben ik bang dat je toch het bellen naar 1233 moet gebruiken totdat de nieuwe app voor iOS werkt. Je krijgt hiervan bericht zodra het zover is!

Reageer