Inloggen KPN app melding 0250

  • 24 augustus 2015
  • 2 reacties
  • 320 keer bekeken

Hallo,

Ik kan niet inloggen in MijnKPN. Ik krijg als melding: 'U kunt op dit moment niet inloggen. Probeer het later nogmaals. Mocht dit probleem zich blijven voordoen, neem dan contact op met onze helpdesk (#0250)' 

Deze medling krijg ik al een week. Hoe kan ik dit oplossen.

MVG,

Joelle


2 reacties

Hai, Ik had dit ook! Heb je je KPN account al gekoppeld aan je toestel? Bij mij was het daarna opgelost..
Reputatie 7
Badge +28
Hallo Joelle,

Welkom op het forum. Bijzonder dat je niet meer in kunt loggen! Kan je via de browser nog wel gewoon inloggen? Ik adviseer je in dat geval om de app volledig te verwijderen en opnieuw te installeren.

Mocht dat nou onverhoopt ook niet helpen, wil je dan een nieuw MijnKPN account aanmaken alsjeblieft? Dan is het probleem als het goed is, verholpen. Natuurlijk hoor ik het ook graag als dat niet het geval is. 

Reageer