Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Inloggen KPN Wifi via 1266

Indien ik wil inloggen via de app door een sms te sturen naar 1266 Wifi aan, krijg ik de volgende reactie:

Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor KPN WiFi niet verwerken. Neem voor meer informatie over uw accountgegevens contact op met de klantenservice via 1200. Mvg, KPN

Ik heb een mobiel abonnement bij KPN
icon

Beste antwoord door Erik_ 13 februari 2018, 13:19

Ha Boris, welkom op het forum! Dergelijke melding wil zeggen dat je al een keer KPN Wifi hebt geactiveerd. Hierdoor werkt het sms'en naar 1266 niet meer. Goede nieuws is echter dat wij je wachtwoord kunnen resetten. Je krijgt het nieuwe wachtwoord dan per sms. Je gebruikersnaam is 06-nummer@kpn-fon.nl.

In jouw geval zie ik echter meerdere 06-nummers in je account. Reageer op mijn privébericht om aan te geven om welk nummer het gaat, dan reset ik het voor je.

Bekijk origineel

4 Reacties

Hier ook hetzelfde
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Giancarlo en @Haagsegoofy, lastige situatie! Jullie hebben beiden een privébericht ontvangen. Stuur een reactie erop, dan zorg ik ervoor dat jullie je KPN WiFi inloggegevens per SMS ontvangen 🙂
Hallo,

Hier ook zo'n geval 🙂

M.v.g.
Boris
Reputatie 7
Badge +26
Ha Boris, welkom op het forum! Dergelijke melding wil zeggen dat je al een keer KPN Wifi hebt geactiveerd. Hierdoor werkt het sms'en naar 1266 niet meer. Goede nieuws is echter dat wij je wachtwoord kunnen resetten. Je krijgt het nieuwe wachtwoord dan per sms. Je gebruikersnaam is 06-nummer@kpn-fon.nl.

In jouw geval zie ik echter meerdere 06-nummers in je account. Reageer op mijn privébericht om aan te geven om welk nummer het gaat, dan reset ik het voor je.

Reageer