Beantwoord

inloggen mijn kpn lukt niet, wil pukcode

• 30 december 2015
  • 5 reacties
  • 296 keer bekeken

inloggen op mijn kpn lukt niet, en ik wil mijn pukcode weten.

Admin: bericht verplaatst naar juiste board en titel verduidelijkt

icon

Beste antwoord door Marcia_ 1 januari 2016, 11:31

Hallo ,

Welkom! Vroeg je de pukcode op, omdat je 3 keer de verkeerde pincode ingevuld hebt, of omdat je hem 'voor het geval dat' wilt noteren? Je kunt ook 24/7 contact opnemen met onze gratis telefonische klantenservice via 0800-0105 hiervoor. 

Ik ben ook erg benieuwd waar het precies misgaat. Je vult je gebruikersnaam en wachtwoord in en dan log je in. Wat gebeurt er dan?

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Inloggen lukt niet, of registeren niet?

Je PUKCode staat ook op het kaartje van je simkaart, en volgens mij kan je hem via 0800-0105 opvragen.

Robin
RobinFlikkema schreef op 30 dec '15 om 21:09u
Inloggen lukt niet, of registeren niet?

Je PUKCode staat ook op het kaartje van je simkaart, en volgens mij kan je hem via 0800-0105 opvragen.

Robin 
inloggen, registreren lukt wel... ik ben hier ook gewoon ingelogt

Reputatie 7
Badge +30
Maar wat gaat er precies fout dan? Tot hoe ver lukt het dan?
Reputatie 7
Badge +28
Hallo ,

Welkom! Vroeg je de pukcode op, omdat je 3 keer de verkeerde pincode ingevuld hebt, of omdat je hem 'voor het geval dat' wilt noteren? Je kunt ook 24/7 contact opnemen met onze gratis telefonische klantenservice via 0800-0105 hiervoor. 

Ik ben ook erg benieuwd waar het precies misgaat. Je vult je gebruikersnaam en wachtwoord in en dan log je in. Wat gebeurt er dan?

Reputatie 7
Badge +28
Hallo ,

Is het allemaal gelukt met de pukcode? Ik heb geen reactie meer van je gekregen, dus ga er voorzichtig vanuit. Als er in de toekomst nog vragen zijn, blijf je natuurlijk welkom!

Reageer