Beantwoord

Inloggen MijnKPN lukt niet

• 15 februari 2016
  • 6 reacties
  • 298 keer bekeken

kunnen jullie hier eens nakijken. wordt er wel een beetje moe van, dat de app het niet doet.

krijg elke keer deze foutmelding: let op ! de mijnKPN app is geschikt voor uw mobiele telefoon, mobiel internet abonnement, prepaid, internet en televisie. zakelijke abonnenmenten en thuis bellen worden nog niet ondersteund. (#0211)

ik heb de app al een keer, opnieuw verwijderd en geinstalleerd. nog doet deze het niet. ook mijn gebruikersnaam en wachtwoord is goed.

graag wil ik dit , zo snel mogelijk opgelost hebben. heb prepaid.

ik hoor het graag.

groetjes

p.w schmitz

gebruikersnaam:smietje****

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia_ 18 februari 2016, 12:37

Bedankt voor je reactie! Ik heb alle gegevens doorgezet naar onze technische dienst en zij nemen binnen 5 werkdagen met jou of met mij contact op. Als ze dit rechtstreeks met jou doen, laat je dan nog even weten wat er uit gekomen is?

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Maar, werkt de website wel dan? En heb je inderdaad een consumenten aansluiting?

Reputatie 7
Badge +28
Natuurlijk, dat is erg vreemd! Kan je inderdaad wel inloggen via de browser? Ik ben benieuwd naar je reactie. 

ja , via de browser werkt hij wel. zit nu ook achter de p.c.

Reputatie 7
Badge +28
Dat is in ieder geval al wat. Wil je dan reageren op mijn privébericht? Dan ga ik verder voor je bezig. 

Reputatie 7
Badge +28
Bedankt voor je reactie! Ik heb alle gegevens doorgezet naar onze technische dienst en zij nemen binnen 5 werkdagen met jou of met mij contact op. Als ze dit rechtstreeks met jou doen, laat je dan nog even weten wat er uit gekomen is?

Oké. Zal ik doen.

Reageer