Inloggen op de MijnKPN app lukt niet

  • 20 juni 2014
  • 5 reacties
  • 1200 keer bekeken

Hi, 

Login to the app is not working for me as well:

- Welke foutmelding geeft de app precies?

"Your username / password is not known. Try another time. After 3 attempts, your account will be blocked. Did you forget your credentials? Go to kpn.com for more information"

 

- Welk toestel gebruik je?

Samsung Galaxy Note 3

 

- Welke OS versie gebruik je?

Android 4.4.2

 

- Wat is je telefoonnummer?

06 *******

Note:

Message edited due to privacy concerns on this Forum

 


5 reacties

Hallo,

Ook ik kan niet inloggen op de app voor iphone/ipad.
Via gewoon internet kan ik wel inloggen.

Weet iemand hoe dit kan?
Reputatie 7
Badge +12
Wanneer u inlogd bent, kunt u dan wel de abonnementsgegevens en verbruik van uw mobiel inzien? :)

Reputatie 7
Badge +27
Hello Viki325,

Could you please de-install and re-install the mijnKPN app? Most of the time it will work after that. Could you tell me if that is indeed the case?

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Erwin,

Zou jij ook eens willen proberen om de app volledig te deïnstalleren en daarna weer opnieuw te installeren? Vaak is dit de oplossing voor het probleem. Wil je me laten weten of het daarmee inderdaad verholpen is?

het is inmiddels gelukt.

bedankt voor de moeite!!

gr. Erwin

Reageer