Mijn vader gaat binnenkort verhuizen naar een dorpje ergens in Friesland (Brantgum). Nu had ik voor hem gehoopt dat het mogelijk zou zijn om Internet Buitengebied 4G (of welke marketingterm er tegenwoordig aanhangt waarbij je een ADSL verbinding met 4G kunt combineren) af te nemen. Echter lijkt dit niet mogelijk omdat de snelheid die via ADSL te halen is hoger is dan 1Mbit... (max 5Mbit) Terwijl ik als ik het goed heb begrepen dacht dat het
Beste antwoord door Vikash
Goedemorgen @RobbertV . Wat vervelend dat het niet lukt om Sneller Internet Buitengebied aan te vragen. Zoals wjb al aangeeft ligt de grens inderdaad op 15 Mbit/sec. Er kunnen verschillende andere redenen zijn waarom Sneller Internet Buitengebied nu nog niet beschikbaar is op dit adres. Jouw postcode moet in een gebied liggen met voldoende capaciteit en indoordekking op het 4G netwerk. Ik zal intern navragen waarom het niet mogelijk is om Sneller Internet Buitengebied aan te vragen op dit adres, aangezien het een stukje verderop wel mogelijk is. Wellicht heeft JeroenB22 wel gelijk en kan het voor dit gebied opengezet worden. Ik kom er zo snel mogelijk op terug.
Bekijk origineel