Beantwoord

Internet met EU internet bundel beroerd.

• 8 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 101 keer bekeken

Zodra ik de grens overga ben ik sowieso nooit bereikbaar, alleen SMS met enig geluk. Kreeg bij mijn vorige profider 1 smsje met u bevind zich nu in ...... en de kosten voor smsen, bellen en internet bedragen zo en zo. En KLAAR. PLUS HET WERKTE. Maar goed, vraag altijd Internet Bundel aan, maar die van €3,50 is niet eens de moeite want die ben ik al kwijt met het instellen / zoeken / traagheid enz. Soms werkt het en ben dan trost op mezelf want blijf proberen het werkende te krijgen en nog belangrijker, het te behouden. Raar ook dat hier niets over te vinden is in veelgestelde vragen. Maar zodra je daar "probleem met" intypt dan vind ie bijna niets .......!!?? Ben ook bij KPN winkel geweest. Weten het ook niet of snappen het niet. Word ik ook niet vrolijker van. Mis het HI personeel. Waren TOP. En daarnaast heeft het mij ook het nodige geld gekost. Vind ergens voor betalen helemaal OK, dat het een keer fout kan gaan ook OK, maar dit is niet meer leuk. Ben voor mijn vader overgestapt naar KPN maar hij begrijpt dat dit voor mij niet werkbaar is. Moet en wil gewoon bereikbaar zijn in het buitenland. Ga dus mijn overstap herstellen. Hoop alleen dat mijn vader nu niet met mij meegaat, is een goede en trouwe klant. Vriendelijke groet, Andrea Bonnet.
icon

Beste antwoord door Justin_ 11 oktober 2016, 14:01

Hoi Andrea, welkom op het forum! Balen dat je problemen hebt bij het gebruik van je telefoon in het buitenland 😞 Ik kan me goed voorstellen dat je ook daar gewoon bereikbaar wilt zijn.

Heb je problemen met internet, bellen en sms? Zie je boven in het scherm van je telefoon wel staan dat je verbonden bent met een provider en voldoende bereik hebt? Kies eens bij instelling handmatig een aanbieder. Ik benieuwd of je dan wel kunt bellen/sms'en/internetten.

Je hebt ook een privébericht van mij ontvangen. Reageer je daarop? Dan kijk ik of er in onze systemen wellicht iets mis gaat.

Je hebt nog niet gereageerd op mijn privébericht, Andrea. Heeft het handmatig kiezen van een provider je probleem misschien verholpen?

Als ik nog iets voor je kan doen, laat me dat dan weten 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Andrea, welkom op het forum! Balen dat je problemen hebt bij het gebruik van je telefoon in het buitenland 😞 Ik kan me goed voorstellen dat je ook daar gewoon bereikbaar wilt zijn.

Heb je problemen met internet, bellen en sms? Zie je boven in het scherm van je telefoon wel staan dat je verbonden bent met een provider en voldoende bereik hebt? Kies eens bij instelling handmatig een aanbieder. Ik benieuwd of je dan wel kunt bellen/sms'en/internetten.

Je hebt ook een privébericht van mij ontvangen. Reageer je daarop? Dan kijk ik of er in onze systemen wellicht iets mis gaat.
Reputatie 7
Badge +22

Je hebt nog niet gereageerd op mijn privébericht, Andrea. Heeft het handmatig kiezen van een provider je probleem misschien verholpen?

Als ik nog iets voor je kan doen, laat me dat dan weten 🙂

Reageer