Beantwoord

Internetbundel EU heeft 2 keer niet gewerkt

• 10 mei 2016
  • 2 reacties
  • 145 keer bekeken

Beste,

In februari 2016 voor een trip naar Duitsland een EU internetbundel van 5,00 euro aangeschaft.

Niks hiervan kunnen gebruiken, kwam met geen mogelijkheid online.

Ging ervan uit dat het misschien iets met slechte dekking in het gebied te maken had.

Afgelopen weekend 6 t/m 8 mei opnieuw naar Duitsland, ditmaal hartje Berlijn. Wederom een bundel aangeschaft van 5,00 euro. Echter werkte het ook niet.

Niks geen foute instellingen, want heb vaker gebruik gemaakt van een buitenland bundel gedurende tripje naar België.

Graag zie ik mijn 10,00 euro terug in mijn portemonnee.

Met vriendelijk groet,

Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid. 

icon

Beste antwoord door Cindy_ 17 mei 2016, 14:44

Je hebt me geen bericht meer gestuurd,@Jaiko. Klopt dat? Ik ga er vanuit dat je via een andere weg geholpen bent. Als je nog wel hulp van mijn kant nodig hebt, laat dat dan even weten. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum ! Wat rot dat je internetbundel het twee keer niet deed in twee verschillende landen. 

Als het bij ons ligt dat de bundel het niet deed, krijg je dat geld uiteraard terug. Om het een en ander na te kijken heb ik je gegevens nodig. Beantwoord je hiervoor mij privébericht?

Reputatie 7
Badge +24
Je hebt me geen bericht meer gestuurd,@Jaiko. Klopt dat? Ik ga er vanuit dat je via een andere weg geholpen bent. Als je nog wel hulp van mijn kant nodig hebt, laat dat dan even weten. 

Reageer