Beantwoord

Internetbundel gevraagd, Spotify gekregen

  • 8 May 2019
  • 9 reacties
  • 261 keer bekeken

Vorige maand vroeg ik een internet eu bundel aan van 250MB. Ik kreeg toen de melding "dank voor uw aanvraag van spotify premium" Ik vermoedde dat dit een fout was. en heb toen geprobeerd nogmaals de eu bundel aan te vragen. Dat lukte.
Nu krijg ik een factuur waarop € 8,99 in rekening wordt gebracht voor spotify premium.
Ik had al spotify, wat ik overigens weinig gebruik en heb dus geen behoefte aan spotify premium. Ik weet niet eens wat het verschil is.

Wilt u herstellen dat ik in feite geen spotify premium heb aangevraagd.

Vriendelijke groet,

Ron van der Koore

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 22 May 2019, 20:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi R.

Ik zie dat dit al op 18 april is gedaan. Ik volg ook niet helemaal hoe dit per ongeluk heeft kunnen gebeuren, vandaar dat ik ook niet kan verantwoorden waarom ik dit met terugwerkende kracht zou moeten corrigeren. Voordat je dit door kunt voeren in het bestelproces wordt het meerdere keren aangegeven wat je bestelt en wordt er om een goedkeuring gevraagd, zowel via de app als de website. Als voorbeeld heb ik hieronder de app gebruikt. Bij een reactie op dezelfde dag had ik hier nog iets aan kunnen doen, nu helaas niet meer.

Ik hoor graag van je mocht ik dit verkeerd hebben gezien.


Met de mijn KPN app kan je kiezen voor extra MB's etc. De keuze is 250 mb of 1000mb. Ik koos voor 250 mb en kreeg vervolgens de bevestiging dat ik Spotify premium had besteld. Dat deed ik niet en vermoedde dat er sprake was van een fout. Toen heb ik nogmaals de knop voor 250mb ingedrukt en toen ging het goed.

Zoals u wellicht kunt zien heb ik de afgelopen maand geen gebruik gemaakt van Spotify, hetgeen ik dan ook zelden doe.
Er is zeker niet gevraagd of de bestelling wel gedaan moest worden.

Voortaan zal ik gebruik maken van de sms mogelijkheid om extra mb's te bestellen. Misschien toch maar overstappen naar een andere provider????
Ik hoop niet dat je bij ons weg gaat. Helaas kan ik door de door @Alex_P aangegeven reden geen creditering doen. Wat heb je nu met je overbodige spotify gedaan?
Als het goed is heb ik spotify met de mijn KPN app uitgezet. op het moment van het aanvragen van de extra bundel MB's zat ik in Spanje.

Ik heb Spotify niet gebruikt de afgelopen maanden.

Vriendelijke groet,
Reputatie 7
Badge +24
Total andere vraag. 😉 Als ik het goed zie heb je nog een contract bij ons waarbij Spotify inbegrepen zit. Zie hier:



Je kunt wel overstappen op een ander contract zonder Spotify mocht je dit willen. Er zijn een aantal opties. Het handigste is om even met ons te bellen of te chatten om dit te bespreken. Het gratis nummer is 0800-0402. Als je wilt chatten, klik dan hier en scroll naar beneden tot je 'Chat met KPN' ziet.
Ik wil alles houden zoals het was voor 18 april. Ik heb met mijn mobiele telefoon geen Spotify premium besteld maar wel gekregen. En waarom zou ik iets bestellen wat ik al heb.

Vriendelijke groet,
Reputatie 7
Badge +24
Je mobiel, dat verandert de zaak. Zou je je mobiele nummer willen toevoegen aan je profiel?
Beste Alex, Ik heb mijn profiel ingevuld. Alleen de gegevens van modem en tv ontvanger niet. Die heb ik zo snel niet bij de hand. Volgens mij weten jullie die wel. Kun je nu regelen dat alles blijft zoals het was voor 18 april ? Als ik nu weer een rekening krijg voor Spotify premium dan ben ik genoodzaakt de incasso te storneren en zal dat onze relatie onder sterke druk zetten.

Vriendelijke groet
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb het gevonden. Onze relatie onder spanning zetten is wat mij betreft nergens voor nodig. Ik heb Spotify voor je uitgezet nu, dit zal eind deze maand worden uitgezet. Het kan dus wel dat je dit nog wel voor een periode zult zien op je factuur, daarna dus niet meer. 🙂