Beantwoord

iphone 6S gaat direct over van 4g naar 3g als ik iemand bel.

  • 29 March 2020
  • 3 reacties
  • 90 keer bekeken

Sinds ik over ben van Telfort naar KPN gaat mijn iphone 6S gaat direct over van 4g naar 3g als ik iemand bel.
niet alleen vervelend omdat ik vaak mijn telefoon als hotspot gebruik, maar ook omdat ik het idee heb dat het verbinden dan moeilijker gaat.. Heb ook al een andere iphone geprobeerd, zelfde verhaal. Ook heb ik ook al een andere sim kaart ontvangen maar dit lost het probleem niet op

Mijn telefoon staat op 4g ontvangen

Als test heb ik de sim kaart van mijn vriendin in mijn telefoon gedaan . Dan heb ik gewoon 4G

en vice versa

icon

Beste antwoord door Dave808 30 March 2020, 15:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Dag @Dave808 ,
Heb je het toestel nu wel ingesteld op : Gesprekken en data 4G, VoLTE aan?  Dat kan je doen door naar instellingen te gaan, Mobiel netwerk en bij opties mobiele data kiezen voor bovenstaande optie. Dan moet je gewoon over 4G kunnen bellen. 

(OPGELOST)

Na telefonisch contact te hebben opgenomen met de KPN helpdesk 

hebben zij dit issue in een dag opgelost 

ik ben een tevreden klant :ok_hand:

Reputatie 7
Badge +15

@Dave808 Welkom op het forum. Wat mooi om te lezen dat het al is opgelost en dat je zo tevreden bent als klant! Mocht je in de toekomst nog vragen dan kun je deze ook altijd hier neerleggen. 😃