Beantwoord

iPhone gaat niet van simlock af

• 28 december 2015
  • 3 reacties
  • 245 keer bekeken

Mijn telefoon (Iphone 5c) gaat niet van de simlock af. De telefoon vraagt hier ook niet om als ik hem opnieuw opstart. Ik heb niet 3x de verkeerde simlock ingevoerd. Hij is niet uit geweest en vanmorgen was er ook nog geen probleem

Admin: titel iets uitgebreid  ivm vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Cindy_ 31 december 2015, 09:01

@RoosmarijnDorlandt; is het inmiddels gelukt met je iPhone? Als ik je nog wel verder kan helpen, laat dat dan even weten 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Bedoel je de PIN code van je simkaart? Kan het zijn dat je simkaart niet goed in je telefoon zit, of dat de chip op de simkaart vies/stuk is?

Kan je eventueel de simkaart in een andere telefoon proberen, of/en een andere sim in jouw telefoon?

Robin
Reputatie 7
Badge +24
@RoosmarijnDorlandt; welkom op het forum. Dat is heel lastig! Bedoel je dat je geen scherm krijgt om je pincode in te toetsen of iets anders? Net zoals Robin been ik er ook benieuwd naar. Als je het scherm niet krijgt om je pincode in te toetsen, dan kun je je toestel op vliegtuigstand zetten en deze er weer vanaf halen. Dat is het makkelijkst. Laat je weten of dit het is, of dat er iets anders is waarbij we kunnen helpen? 

Reputatie 7
Badge +24
@RoosmarijnDorlandt; is het inmiddels gelukt met je iPhone? Als ik je nog wel verder kan helpen, laat dat dan even weten 🙂

Reageer