Als ik op mijn werk ben en heb mijn iPhone verbonden met het netwerk van mijn werkgever kan ik geen mail ontvangen of verzenden via mijn iPhone. Ik zet dan meestal gewoon de wifi op de telefoon uit maar is daar geen andere oplossing voor?
Nee, denk het niet. Kan zomaar wezen dat de werkgever dat nadrukkelijk geblokkeerd heeft.
Nee, denk het niet. Kan zomaar wezen dat de werkgever dat nadrukkelijk geblokkeerd heeft.
Werkgever heeft niets dicht zitten
Hallo
Ik heb dat ook, maar ik heb het tot op heden zo gelaten. Je kunt het wel oplossen door de instellingen te veranderen. Zo gebruik ik POP, met IMAP gaat het beter werken. Kijk in dit topic eens voor de juiste instellingen:
https://forum.kpn.com/e-mail-10/e-mail-versturen-smtp-server-instellen-360421
Hallo
Ik heb dat ook, maar ik heb het tot op heden zo gelaten. Je kunt het wel oplossen door de instellingen te veranderen. Zo gebruik ik POP, met IMAP gaat het beter werken. Kijk in dit topic eens voor de juiste instellingen:
https://forum.kpn.com/e-mail-10/e-mail-versturen-smtp-server-instellen-360421
Heb je de instellingen al gewijzigd?
Hallo
Ik heb dat ook, maar ik heb het tot op heden zo gelaten. Je kunt het wel oplossen door de instellingen te veranderen. Zo gebruik ik POP, met IMAP gaat het beter werken. Kijk in dit topic eens voor de juiste instellingen:
https://forum.kpn.com/e-mail-10/e-mail-versturen-smtp-server-instellen-360421
Heb je de instellingen al gewijzigd?
Wel geprobeerd maar was ook geen succes
Werkt de webmail trouwens wel? https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.