Beantwoord

iPhone X wil niet doorschakelen

  • 4 November 2019
  • 3 reacties
  • 112 keer bekeken

Goede avond,

Ook ik kan sinds ik een splinter nieuwe Iphone X heb aangeschaft ( maart 2019 ) geen gebruik meer maken van de doorschakel functie. Op mijn andere Iphone 6S plus werkt dit prima.( ook KPN abonnement )

Heb inmiddels alles geprobeerd maar niets blijkt te werken. Ook het doorschakelen middels de verschillende cijfer combinaties werkt gewoon niet. Toestel is altijd voorzien van laatste IOS update.

vandaag KPN hierover gebeld maar de desbetreffende medewerker kon geen oplossing bieden.

Ik begrijp simpelweg niet dat dit probleem nog steeds actueel is ?

Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen.. :thinking:

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt, afgesplitst van deze

icon

Beste antwoord door Geysselberg 6 November 2019, 20:19

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo@Geysselberg ,

Heb je het doorschakelen al geprobeerd via  de optie  **21* en een # na het telefoonnummer?

 

Anders dit eens proberen: (bellen via Wifi uitzetten) 

Belangrijk is dat:
Mobiel netwerk staat op Data
Bellen via Wifi Uit

Aanzetten: Ik gebruik nu *21*het nummer waar het naar toe moet
Uitzetten: #21
 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Geysselberg Wat gek dat het zoveel moeite kost. Ik ga er vanuit dat je deze pagina hebt bekeken? Wellicht heb je ook iets aan de informatie in dit topic. Wat Noordzee zegt is trouwens ook erg belangrijk: als je bellen via wifi hebt ingeschakeld wil je dit uitzetten en ‘mobiel netwerk’ moet op ‘data’ staan. 

 

 

 

 

Hallo Bart / Noordzee voor jullie reactie.

Het probleem is gelukkig (en eindelijk) opgelost.

Bellen via wifi stond uit , en mobiel netwerk stond ook op Data.

Ook het aan en uit zetten via *21* en uitzetten via#21 werkte niet.

Maar...Nadat ik de instellingen aan het controleren was zag ik dat onder “ opties mobiele data”  de instelling 4G, VoLTE op uit stond. Na deze ingeschakeld te hebben werkt het doorschakelen nu voor het eerst wel !?

Dus dit probleem is opgelost.:wink:

Bedankt voor jullie hulp.

 

grt,

Lambert

Reageer