Vraag

IPSec in het buitenland

• 8 oktober 2018
  • 64 reacties
  • 1069 keer bekeken

Toon eerste bericht

64 reacties

Ik heb zelf maar weer even gebeld met onze technische dienst en de collega heeft weer doorgegeven dat je een update wenst. Vooralsnog dus geen duidelijkheid van mijn kant, sorry. Ook over compensatie wil ik dus nog niets roepen, omdat mij nog steeds niet duidelijk is wat er precies speelt. Je hebt dus niet zoveel aan deze update, maar ik wilde je het wel even laten weten.
Hoi @Marcia_
heb helaas nog altijd niks vernomen van je collegas. Heb jij inmiddels wel een update voor mij?
@Marcia_ ??
Ter info; nog altijd niets vernomen van de technische dienst
Reputatie 7
Badge +27
Ha Tom, ik heb nog niets gehoord.. Ze zijn op dit moment gesloten, morgenmiddag bel ik er opnieuw voor je achteraan. Ik vind het jammer dat er nog geen contact met je opgenomen is, sorry daarvoor 😞.
Reputatie 7
Badge +27
Een late reactie, ik ben donderdag helemaal vergeten te bellen. Sorry daarvoor! Ik heb zojuist alsnog gebeld en collega's hebben nogmaals het verzoek ingediend om jou van een update te voorzien. Wordt vervolgd!
Een late reactie, ik ben donderdag helemaal vergeten te bellen. Sorry daarvoor! Ik heb zojuist alsnog gebeld en collega's hebben nogmaals het verzoek ingediend om jou van een update te voorzien. Wordt vervolgd!
Wellicht kun je je voorstellen dat ik er niet veel geloof meer in heb....
Ik wacht ook nog op je reactie aangaande restitutie.
Hi @Marcia_ ik ben nog altijd heel blij met de moeite die jij er in hebt willen steken maar we komen hier werkelijk niets verder. Van je collega aan de telefoon begreep ik dat je collega's nog steeds bezig zijn met onderzoek maar dit duurt gewoonweg veel te lang. Ik heb me dus genoodzaakt gevoeld een formele klacht in te dienen via kpn.com. Mocht daar nog iets uitkomen zal ik het hier uiteraard melden.
Reputatie 7
Badge +27
Begrijpelijk! Heeft mijn collega alleen maar laten weten dat het onderzoek nog bezig is of daarbij ook inhoudelijke informatie gegeven? Niet dat het veel uitmaakt, maar ik ben wel benieuwd waarom het zo lang duurt. Hopelijk wordt je klacht snel en naar wens opgelost. Mocht ik nog iets kunnen doen, laat je het me dan weten?
Begrijpelijk! Heeft mijn collega alleen maar laten weten dat het onderzoek nog bezig is of daarbij ook inhoudelijke informatie gegeven? Niet dat het veel uitmaakt, maar ik ben wel benieuwd waarom het zo lang duurt. Hopelijk wordt je klacht snel en naar wens opgelost. Mocht ik nog iets kunnen doen, laat je het me dan weten?
Ik ben inmiddels gebeld en krijg voor de duur van mijn vakantie een creditatie op mijn volgende rekening (zeer netjes). Ook gaf men aan dat het nog ongeveer 2 weken zou duren voor ik terugkoppeling zou krijgen vanuit de derde lijn die e.e.a. in onderzoek had. Zodra deze oplossing (danwel terugkoppeling dat KPN dit niet werkend kan krijgen 😉 ) binnen is zal ik hem hier zeker posten.
Reputatie 7
Badge +27
Wat fijn om te lezen! Normaliter wordt dat pas gedaan als de storing/het probleem verholpen is, dus goed dat dat nu toch al geregeld is. Voor wat betreft de derde lijn: toch bijzonder dat het zo lang duurt. Hopelijk komen ze er snel uit. Mocht je in de toekomst nog iets van mij nodig hebben, weet je me te vinden.
Wat fijn om te lezen! Normaliter wordt dat pas gedaan als de storing/het probleem verholpen is, dus goed dat dat nu toch al geregeld is. Voor wat betreft de derde lijn: toch bijzonder dat het zo lang duurt. Hopelijk komen ze er snel uit. Mocht je in de toekomst nog iets van mij nodig hebben, weet je me te vinden.
En toen waren de 2 weken voorbij en..je verwacht het niet maar ik heb nog altijd helemaal niks gehoord van de derde lijn.... 😪
Reputatie 7
Badge +27
Ik dacht dat het allang opgelost zou zijn 😞.. Ik bel er zelf morgen ook even voor je achteraan!
Ik dacht dat het allang opgelost zou zijn 😞.. Ik bel er zelf morgen ook even voor je achteraan!
Dank je wel, heb je toevallig terugkoppeling gekregen?
Reputatie 7
Badge +27
Ja! Ik dacht dat ik dat hier had laten weten, maar blijkbaar ben ik dat vergeten 😞. Er werd gevraagd of je de MTU / MSS settings aan kunt passen (verlagen naar 1492 of lager)? Kan je dat testen? Dan kan ik het weer doorgeven.
Reputatie 7
Badge +27
Ha Tom, heb je nog kunnen testen hoe het zit met die instellingen? Als ik nog iets door kan geven, laat het vooral weten.

Reageer