Beantwoord

iTunes kosten op KPN factuur

  • 23 October 2019
  • 6 reacties
  • 197 keer bekeken

Badge

Ik heb een factuur gekregen van KPN. Daarop staan kosten van iTunes, maar ik heb deze niet gemaakt. Ik maak nooit gebruik van iTunes en snap dus ook niet waar dit vandaan komt. Kunnen jullie hierbij helpen? Ik zou dit bedrag graag terug krijgen maar geen idee wat hier in de juiste route is.

icon

Beste antwoord door Susan_ 27 October 2019, 10:55

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hallo @M.A. Johannes ik zie dat een soortgelijke situatie al eerder is besproken in deze topic. Wellicht dat het je meer op weg helpt. Laat het ons weten. 

Reputatie 1
Badge +1

@M.A. Johannes heb je inmiddels meer inzicht gekregen?

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @M.A. Johannes, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

KPN beidt alleen de mogelijkheid om aankopen van de Playstore of iTunes via de KPN factuur te betalen. Verder hebben wij geen invloed op wat er in rekening gebracht wordt, dit is ook iets wat wij van derden doorkrijgen. Wat je in dat geval het beste kan doen is contact opnemen met Apple (iTunes). Op deze pagina kan je zien hoe je de aankoopgeschiedenis kan vinden, en ook hoe je terugbetaling kan aanvragen. De codes die je hiervoor nodig kan zijn staan op pagina 3 van je factuur, bij de specificatie.

Laat je even weten of het op die manier gelukt is?

Badge

Dankjewel @Susan_ ga ik morgen even proberen. Was er nog niet aan toegekomen! 

Reputatie 7
Badge +21

@M.A. Johannes, geen probleem! Laat je even weten hoe het gegaan is (als je er aan toekomt ;) )?

Badge

@Susan_ ik had het al even geprobeerd maar heb een andere telefoon (geen Iphone) waardoor het wat lastiger is om te controleren. Krijg de melding namelijk niet om wachtwoord vergeten te kunnen doen. Ga het vandaag nog eens proberen! Maar de instructie die je stuurde was al goede vooruitgang waar ik hopelijk mee vooruit kom!!

Reageer