iTV app in buitenland

Ik zit op dit moment in Spanje en probeer een programma in te plannen voor opname. Ik ben ingelogd maar wat ik ook doe ik krijg steeds de mededeling: Deze dienst is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later nog eens. 

Maar dat "later" komt nooit. Wat is de oplossing? Ik heb al contact gehad met KPN op Facebook maar die wisten het ook niet. Help!!

4 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Hallo Marja,

Wat vervelend dat je geen duidelijk antwoord hebt gekregen.

Want dit probleem is bekend en hierop kan ik je een heel simpel antwoord op geven.

De iTV app gaat niet werken in het buitenland, omdat je een verbinding moet hebben met de Wifi van thuis. 

Ik lees in je bericht dat je op dit moment in Spanje verblijft, vandaar dat ik er vanuit ben gegaan dat je geen bereik hebt met Wifi van thuis.

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Reputatie 7
Om te kijken ja, maar toch niet om opnames te plannen? Dat kan toch ook buiten het netwerk van KPN om? Dat gaat iig. wel met de iTV app voor Windows 8. Voor een mobiele app weet ik het niet zeker want die is er nog niet voor Windows Phone 😞

Reputatie 5
Badge +1
Hallo Henk,

Het is inderdaad mogelijk om de opnames te plannen buiten het thuis-netwerk.

Echter dien je dan in te loggen met je abonnee nummer & pincode van je iTV abonnement.

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

beste Bernadette,

Aan Henk, hieronder, geef je het antwoord dat je wel degelijk kan inloggen en opnames kan plannen. En dat is nou pecies wat ik doe. Via WiFi (in Spanje) inloggen met mijn abonneenummer en pincode. Ik krijg dan de melding dat ik niet verbonden ben met mijn thuisnetwerk dus niet livevkan kijken maar wel opnames kan inplannen. Maar als ik dat probeer dan krijg ik die bewuste tekst. Eveneens als ik wil kijken bij mijn opgenomen programma. Misschien heb je nog een ander antwoord voor mij.

Reageer