Beantwoord

iwatch 3 4g

• 1 oktober 2017
  • 9 reacties
  • 3455 keer bekeken

Is het wel mogelijk om de apple iwatch 4g functie in Duitsland te kopen en de 4g functie nog niet te gebruiken en als het is Nederland in de toekomst mogelijk is het dan gebruiken?
icon

Beste antwoord door wjb 1 oktober 2017, 14:23

De vraag is of en zo ja wanneer Nederlandse providers eSim gaan ondersteunen.
Zodra de Nederlandse providers eSim gaan ondersteunen zal de Apple iWatch 3 4G vast ook in Nederland aangeboden worden.

Misschien is deze pagina iets voor jou.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
De vraag is of en zo ja wanneer Nederlandse providers eSim gaan ondersteunen.
Zodra de Nederlandse providers eSim gaan ondersteunen zal de Apple iWatch 3 4G vast ook in Nederland aangeboden worden.

Misschien is deze pagina iets voor jou.
Reputatie 7
Badge +30
Op dit moment is dat niet mogelijk, wel werkt Truphone daar op dit moment aan
maar alvast de watch met de 4g bijv in de duitsland kopen en dan de functie hier in Nedeland niet gebruiken heeft dus ook geen zin? en indien het hier in de toekomst werkt heb ik hem al hoef ik niet te wachten tot volgend jaar 😉
Reputatie 7
maar alvast de watch met de 4g bijv in de duitsland kopen en dan de functie hier in Nedeland niet gebruiken heeft dus ook geen zin?Heb je die door mij aangehaalde pagina dan wel gelezen?
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @jankoenen, welkom op het forum! Volgens staat alle info die je zoekt op de pagina die Wjb deelt. Kan je daarmee uit de voeten?
Hallo KPN Wanneer introduceren jullie nu eindelijk iwach3 met esim?
Reputatie 7
Badge +10
Ha @Roland19, welkom hier! Op dit moment kan ik je daar nog niks concreets over vertellen. Zodra KPN dit gaat ondersteunen, zullen wij klanten ook via deze weg informeren. Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust!
duurt dit dagen, maanden of jaren? voor jullie duidelijkheid verschaffen.
Reputatie 7
KPN kennende laten ze nauwelijks tot geen concurrentiegevoelige informatie los.
Je zult dus waarschijnlijk moeten doen moet publicaties als
https://www.iculture.nl/nieuws/nederlandse-providers-esim-ondersteunen
en
http://www.esim.nl

Reageer