izeplay

• 19 augustus 2015
  • 7 reacties
  • 335 keer bekeken

Ook ik kreeg een behoorlijke factuur door een abbonement van izeplay waar ik me nooit voor heb aangemeld. Ik kreeg enkel een smje van kpn om iets te blokkeren wat ik direct heb gedaan, echter deze maand staan er alweer internetkosten buiten mijn bundel. Dit is nu al opgelopen tot bijna 70 euro, ik ben altijd erg tevreden geweest over de service van kpn, maar dit verbaast mij enorm. Zou mij iemand kunnen helpen met dit probleem?!

Gr Kim Robberts

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Heb je je hier al afgemeld? http://www.payinfo.nl/

Robin
Ja dat heb ik nu inderdaad gedaan maar ik kreeg vorige maand een sms van kpn om sms diensten te blokkeren wat ik ook meteen gedaan heb, echter dit was dit helemaal niet voldoende en ik heb geen abbonement afgesloten bij izeplay.
Reputatie 7
Badge +28
Hallo Kim,

Welkom op het forum. Bijzonder vervelend dat je hierdoor al kosten hebt gemaakt! Heb je deze sms over het blokkeren gehad nadat je contact met ons hebt gehad? Of kreeg je deze 'uit het niets'?

Zou je mij in een privébericht een screenshot of foto van de sms willen sturen? Ook graag je 06-nummer, postcode + huisnummer en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer. Ik zal dan kijken wat ik voor je kan betekenen. Goed dat het inmiddels beëindigd is trouwens!

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Kim,

Ik heb je gegevens nog niet mogen ontvangen, heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Mocht ik verder nog iets voor je kunnen doen, hoor ik het graag. 

Marcia_ schreef op 27 aug '15 om 12:41u

Hoi Kim,

Ik heb je gegevens nog niet mogen ontvangen, heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Mocht ik verder nog iets voor je kunnen doen, hoor ik het graag. 

Ik heb net als Kim een zogenaamd door mijzelf geaccepteerd abonnement op izeplay. Men schrijft mij dat ik een knop heb moeten indrukken en dat ik wekelijks een sms kreeg met het gegeven dat ik een abonnement heb.

Ik ben natuurlijk laks geweest in het controleren van mijn kpnrekening. Nu is er vanaf maart al 94 euro verdwenen naar een site waar ik het bestaan niet eens van wist. Nooit op een knop gedrukt en nooit sms`en ontvangen.

Ik heb zover als ik nu weet geen abonnement meer. Vlgs izeplay is dat per 2-10 geregeld. Maar ik wil mijn 94 euro terug.

Kun je daar wat in betekenen Marcia?

Zie ook de thread 'ongewenste sms diensten'.

In de US worden SMS diensten beboet met $ 1500 per unsolicited SMS:

http://www.kleinmoynihan.com/new-tcpa-rules-effective-october-16-2013/

Reputatie 7
Badge +28
Beste ,

Welkom! Leuk om te zien dat je je vraag op het forum stelt. Zonde dat hier al zo'n bedrag aan op is gegaan. Goed om te lezen dat het in ieder geval al beëindigd is. Heb je ook gezien dat je abonnementsdiensten kunt blokkeren? Dan gebeurt het ook niet meer per ongeluk in de toekomst. Met betrekking tot de kosten, kijk ik graag wat ik voor je kan doen. Ik zal je een privébericht sturen met een aantal gegevens die ik van je nodig heb. Wil je daarop reageren? Ik ga dan voor je aan de slag. 

Reageer