Beantwoord

Izeplay 4 maanden op factuur

• 28 juni 2016
  • 2 reacties
  • 73 keer bekeken

Wij betalen onze facturen op bedrijf via automatische afschrijving. Nu blijkt dat één nummer sinds 4 maanden een abonnement heeft van Izeplay. Ik heb dit opgenomen met betreffende persoon maar die weet van niks. 5 euro per week is afgeschreven; toch al gauw een verlies van 80 euro. Kan KPN ons helpen dit terug te krijgen? Dit soort dingen zouden jullie toch moeten blokkeren?
icon

Beste antwoord door Cindy_ 1 juli 2016, 10:09

@JoostXC, ik heb geen gegevens van je ontvangen. Ben je via een andere weg geholpen? Zo niet, stuur dan je gegevens nog even toe. Dan help ik je verder!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum, Joost. Een onaangename verrassing als ik het zo lees!

Een goede vraag die je stelt over het blokkeren, die krijgen we vaker. We blokkeren diensten niet standaard. Er zijn ook mensen die er wel bewust gebruik van maken. We gaan er vanuit dat klanten de voorwaarden van diensten goed doorlezen voordat ze akkoord geven. Helaas is de praktijk soms anders.

Wij bieden een coulance van eenmalig 2 maanden. Uit je bericht begrijp ik dat hier nog niet eerder gebruik van is gemaakt. Om dit in orde te maken voor je, heb ik gegevens nodig. Je ontvangt zo een privébericht van me. Beantwoord je die? Dan help ik je verder.
Reputatie 7
Badge +24
@JoostXC, ik heb geen gegevens van je ontvangen. Ben je via een andere weg geholpen? Zo niet, stuur dan je gegevens nog even toe. Dan help ik je verder!

Reageer