Izeplay en izetv

• 2 februari 2016
  • 4 reacties
  • 141 keer bekeken

Beste KPN,

Ik heb een probleem door privé omstandigheden heb ik weinig me telefoonrekening online bekeken en het wou met de laatste telefoon ook nie heb nu een nieuwe telefoon en me boel weer beetje op de rit nu zie ik dat ik al vanaf sowieso augustus betaal voor izeplay terwijl ik niks heb aangemeld nu zag ik hier meer klachten ! En ik hoop dat jullie mij in kunnen gemoet komen ik schrik me rot want gaat niet over 10 euro ik heb bij pay info me zojuist afgemeld ik hoor graag van u m.v.g Harryyy

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Harryyy schreef op 2 feb '16 om 14:03u
Beste KPN,

Ik heb een probleem door privé omstandigheden heb ik weinig me telefoonrekening online bekeken en het wou met de laatste telefoon ook nie heb nu een nieuwe telefoon en me boel weer beetje op de rit nu zie ik dat ik al vanaf sowieso augustus betaal voor izeplay terwijl ik niks heb aangemeld nu zag ik hier meer klachten ! En ik hoop dat jullie mij in kunnen gemoet komen ik schrik me rot want gaat niet over 10 euro ik heb bij pay info me zojuist afgemeld ik hoor graag van u m.v.g Harryyy

Heb je deze troep ook direct geblokkeerd via PayInfo? Afmelden doe je namelijk voor de dienst, maar om dit te voorkomen is het belangrijk dat je dit ook blokkeert.

Robin

Hey Robin dit gelijk gedaan

Groet harryy
Reputatie 7
Badge +24
; welkom op het forum! Goed om te lezen dat je alles weer wat op de rit hebt. Dan is dit natuurlijk een minder leuke bijkomstigheid. Het blokkeren is al de eerste stap, ik begrijp dat dat gelukt is. Je ontvangt zometeen een privébericht van me met de vraag om gegevens. Beantwoord je die? Dan kijk ik of je in aanmerking komt voor coulance vanuit KPN. 

Bedankt voor je antwoord heb gegevens verstuurd !!

Reageer