Beantwoord

Izetv dienst op factuur

  • 9 december 2015
  • 3 reacties
  • 248 keer bekeken

Goededag,

De laatste maanden betaal ik voor izetv waar ik me nooit voor aangemeld heb. Nu heb ik al gevonden hoe ik het uit moest zetten maar nu vraag ik me af hoe ik dat geld terug krijg.. Aan mij facturen te zien is het vanaf 03-08-15 begonnen t/m 08-12-15.
Ik hoor graag of jullie mij hierbij van dienst kunnen zijn.

M.v.g. Rachid Bessami

Admin: titel van je bericht aangevuld en bericht verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Joran 14 december 2015, 17:44

Dag Rachid,

Welkom op het forum! De wachttijd ligt op dit moment helaas iets hoger, excuses daarvoor.

Bedankt voor het advies over Payinfo 🙂 Ik zoek graag uit hoe ik je kan tegemoetkomen in de kosten, daarvoor heb ik een privébericht gestuurd.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Eerst maar eens afmelden via http://www.payinfo.nl . Dan stoppen i.i.g. de terugkerende kosten.

Over teruggave van (een deel van) de kosten kan ik niet gaan. Daarvoor even wachten op iemand van KPN Webcare. (wachttijd ca. 48 uur)

Oké bedankt voor u reactie. Betaling is inmiddels stopgezet....
Reputatie 7
Badge +28
Dag Rachid,

Welkom op het forum! De wachttijd ligt op dit moment helaas iets hoger, excuses daarvoor.

Bedankt voor het advies over Payinfo 🙂 Ik zoek graag uit hoe ik je kan tegemoetkomen in de kosten, daarvoor heb ik een privébericht gestuurd.

Reageer