Vraag

'Je mobiele factureringsrekening is geblokkeerd'

  • 6 March 2021
  • 4 reacties
  • 89 keer bekeken

Mijn online aankopen op factuur werkt niet? Krijg steeds de melding, je mobiele factureringsrekening is geblokkeerd. 
 

mvg 

 

admin: eigen topic aangemaakt. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Mike_9876 ,

Probeer de betaalmethode eens te verwijderen en daarna weer toe te voegen: 

https://support.google.com/googleplay/answer/4646404?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=nl
 

 

Daarna weer ´betalen via de factuur´ activeren. 

Krijg je daarna nog steeds een blokkade te zien?

 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Mike_9876, welkom! Is het inmiddels gelukt om de betaalmethode te verwijderen en opnieuw toe te voegen zoals Noordzee uitlegt? 

 

Hallo @Mike_9876 ,

Probeer de betaalmethode eens te verwijderen en daarna weer toe te voegen: 

https://support.google.com/googleplay/answer/4646404?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=nl
 

 

Daarna weer ´betalen via de factuur´ activeren. 

Krijg je daarna nog steeds een blokkade te zien?

 

Mocht dat niet het geval zijn, dan vermoed ik dat wij er een blokkade op hebben staan. Die kan je er niet zelf afhalen. Wij kunnen dat wel voor je. Vul in dat geval je forumprofiel even aan met je 06-nummer, postcode + huisnummer en klantnummer en laat hier weten dat je dat gedaan hebt. 

Hoi, marcia_

 

het is niet gelukt. Ik heb de gegevens waar je om vroeg in mijn profiel gezet!

Reputatie 7
Badge +30

Check! Ik stuur je even een privébericht met meer informatie :-).