Beantwoord

Kan bestelling niet online volgen

  • 5 September 2019
  • 2 reacties
  • 115 keer bekeken

Badge
Ik kan mijn bestelling niet volgen.
Hij geeft aan dat het mogelijk nog een uur duurt voordat deze online komt, maar dit is inmiddels al 2 dagen geleden.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 10 September 2019, 16:08

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Dhj plasmans. Welkom op het forum. Wat vreemd dat je je bestelling niet kan volgen. Wat heb je precies besteld? Ik zal voor jou uitzoeken of ik deze bestelling kan terugvinden in onze systemen. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Dhj plasmans. Welkom op het forum. Wat vreemd dat je je bestelling niet kan volgen. Wat heb je precies besteld? Ik zal voor jou uitzoeken of ik deze bestelling kan terugvinden in onze systemen. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg een antwoord op jouw vraag hebt gekregen. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer