Beantwoord

"Kan geen programma-informatie laden (500-REF-401)"

  • 10 November 2019
  • 5 reacties
  • 771 keer bekeken

Probeer vanavond voor de eerste keer live tv te kijken via mijn mac, op interactievetv.nl. 
Bij elke zender krijg ik de melding “Kan geen programma-informatie laden (500-REF-401)”, maar ik begrijp niet goed wat dat betekent. Deze site/app is toch juist bedoeld om live tv te kijken?
Ik zit gewoon in Nederland, ik heb geen VPN aan en toch doet ie het niet. Help! 
Groet, 
Marieke

icon

Beste antwoord door MariekeF 20 November 2019, 22:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Marieke, welkom op het forum. 

Even voor mijn duidelijkheid, krijg je de uitzending zelf wel te zien? Of helemaal niets? Zo niet, welke plaatsen krijg je te zien als je hier klikt op je Mac?

Reputatie 7
Badge +24

Marieke, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Hoi Alex,
Sorry, ik had je berichtje even gemist. 
Ik kreeg dus wel het dashboard te zien (de begin-pagina), maar als ik op een uitzending klikte om die te kijken, kreeg ik dus die melding. Als ik nu op jouw linkje klik, kom ik op een VPN-pagina. Weet niet zo goed wat je bedoelt, geloof ik. 
Op mijn iPad kan ik inmiddels wel tv kijken. 

Ennnnnn….. net weer even op de laptop geprobeerd: hij doet het! 
Dank voor je reactie,
Marieke

Reputatie 7
Badge +24

Geen probleem hoor. Ben blij dat alles weer goed werkt. :relaxed: