Vraag

Kan geen sms ontvangen met motorola razr v3

Goedeavond.
Ik heb mijn iphoe buiten gebruik, nu gebruik ik weer een motorola razr v3
Kan wel een sms en versruren, maar niet ontvangen....
Help!!!! Svp

Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden

36 reacties

Moet ik misschien mijn sim uit de iphone halen? Heb een duo sim..
Reputatie 7
Badge +23
Goedemorgen @moosdeliever, welkom op het forum.

Wat vreemd dat je wel kunt verzenden, maar niet kunt ontvangen. Het kan aan je duo-simkaart liggen. Heb je beide apparaten tegelijk aanstaan? Met een duo-simkaart kun je maar 1 simkaart tegelijkertijd gebruiken. Wil je het tweede toestel eens helemaal uitzetten en het toestel dat je gebruikt herstarten? Welk nummer staat in je toestel bij de sms centrale ?
Hoi Cindy,

De iphone staat uit en de Rzr staat aan. Heb ik net weer aan en uit gezet

Het service nummer dat er in staat 0031 653131313
Dus dat moet toch goed zijn.
Reputatie 7
Een vraagje.
Heb je een verificatiesms ontvangen van WhatsApp?

Wanneer je WA verwijderd en daarna opnieuw installeert (back-up niet vergeten), dat zou een controle extra zijn. 🙂 Wees hier voorlopig voorzichtig mee.

Meestal staat er +31653131313
0031 = +31
Nog even.
De sms die ok op mijn rzr zou moeten ontvangen komt dan op de ipad wel binnen bij de berichten...
???? Op de rzr zit geen wa, en op de iphone wel, moet ik deze verwijderen?
Gisteren al eens gedaan, maar er weer opgezet, anders ben ik niet te bereiken
Reputatie 7
Sms - whatsapp werken apart van elkaar. De verificatie kan via sms - call voor de rest online wat betreft WA.

WA hoeft niet te worden verwijderd om sms te ontvangen.

**edit

Het gebeurt ooit dat i.p.v. sms Hangouts als standaard staat, een kleine controle kan geen kwaad. 🙂
Dat dacht ik ook al.
Maar toch raar dat ik niks ontvang op de rzr, wil juist mijn iphone weg doen, maar dat kwn alleen als ik berichten kan ontvangen op de rzr.
Vroeger was dat geen probleem,,,,,,,hahaha techniek pfffff
Stuur bv mijn vrouw een sms met de rzr en , dan komt hij bij haar binnen op de iphone bij berichten en als ze mij dan antwoord krijg ik hem dus ook via de ipad.
Raar raar
Moei ik misshien de ipad ook uitzetten?
Lijkt mij van niet
Reputatie 7
Heb je een aaifoon, een aaipad en een rzr?
:)

ff iets meer info, wat heb je actief met hetzelfde 06 nummer... Zoals de mod al aangaf bij duosim dient maar 1 toestel actief het netwerk te gebruiken. Vliegtuigstand 1 van de 2 kan dus ook. 🙂
Reputatie 7
WhatsApp kan maar op 1 toestel actief zijn per nummer volgens mij
Ja, klopt.
En de iphone staat uit, deze wil ik juist helemaal wegdoen en alleen de razr gebruiken en dan de ipad voor thuis.
Klopt maar op de rzr zit geen wa, is nog een ouderwets klaptoestel van motorola. En daar wil ik juist sms op binnen kunnen krijgen.
Reputatie 7
Aha, duidelijk.
Kijk ook ff voor de zekerheid of de inbox vol is.
Helemaal leeg,,,,,
Ook al staat de ipad en iphone uit of op vliegstand, komt er geen sms binnen op de gsm.
Vind dit knap irritant om eerlijk te zijn
Reputatie 7
Dan blijft er nog 1 ding over om te proberen naar mijn idee. Een kruistest
Het gebeurt ooit dat i.p.v. sms Hangouts als standaard staat, een kleine controle kan geen kwaad. :)

Waar staat dit in mijn rzar?
Wat voor test???
-:))))
Reputatie 7
Hangouts speelt bij de smartphone......
Kruistest
Jouw sim andere foon, jouw foon andere sim.
gaatveen grote sim in de smart en de iphone micro, dus dat gaat toch niet passen?
Lastig he
Kunnen ze dat bij een kpn winkel doen?
Reputatie 7
In principe zou dat in elke (foon)winkel moeten kunnen, gewoon ff vragen. 🙂

Reageer