Vraag

Kan geen sms ontvangen met motorola razr v3

Toon eerste bericht

36 reacties

Ok, thanks
Ga ik wel ff naar middelburg.
Jullie horen nog
Thanks tot nu toe
Reputatie 7
Badge +22
Laat je me weten wat eruit komt @moosdeliever.

Bedankt voor al je hulp @Dreekuh-53, super!
Hoi Cindy,
Zal ik doen.
De reden is dat ik dit wil is simpel.
Wil weer een een simpele mobiel, eigelijk met WA
Weet jij toevallig of op de lg kc 550 wa op gezet kan worden.
Dan ben ik van het probleem af.
Klinkt misschien stom, maar wil geen smart phone meer, geen internet end, maar wel wa.
Thanks
Moos

Reputatie 7
Badge +22
Dat is een hele bekende telefoon voor me, heb 'm zelf ook gehad, maar ik kan me niet herinneren of ik er toen al whatsapp op had! Ik heb wel even rondgekeken op internet samen met Marcia, maar durf er geen eed op te doen. Heb je een store waarin je apps kunt downloaden en zie je whatsapp daarin staan?
Er is een java ap store, maar kom er niet echt uit of daar wa op kan.
Ben zo techniesch....... not
Heb jij een tip?
Ik zoek een klap telefoon waar WA op kan.
Thanks voor al je moeite an Dreekuh 53 ook!!
Reputatie 7
@moosdeliever.
De LG KC550 heeft een toesteleigen besturingssysteem, ik vrees dat WA niet mogelijk is op dat toestel.

Bron...https://www.whatsapp.com

Met WhatsApp kun je snel, eenvoudig en veilig gratis berichten versturen en bellen op telefoons over de hele wereld.

Android
iPhone
Mac of Windows PC
Windows Phone

BlackBerry OS - hoort ook bij dat lijstje.

Wat betreft de telefoon heb je bekende app stores nodig en dus minimaal een smartphone.

*** Wat jij zoekt is een clamshell telefoon waarop WhatsApp kan, de bijlage toont een slider.
Een stukje informatie. ..
https://androidworld.nl/nieuws/lg-wine-smart-clamshell-telefoon-europa/
Thanks,
Dat weet ik, deze is niet te verkrijgen.

Mvg
Moos
Reputatie 7
Badge +22
Hallo Moos, ik dacht omdat je een plaatje van dat toestel stuurde, je dat toestel wil de gebruiken.

Voor whatsapp heb je wel internet nodig, dat kan via WiFi of door een abonnement te nemen met een internetbundel. Je geeft in een eerder bericht aan dat je geen internet wilt. Wil je dan wel whatsapp, of begrijp ik dat dan verkeerd?
Ik hoef perse geen internet om te googelen ofzo maar weer wel wa.
Alleen omdat ik geen sms kan ontvangen om mijn razr vr3
Hellaas is dit dus niet mogelijk?
Wil van mijn iphone af, maar wel kunnen WA en dan het liefst met een schuif of klap telefoon zoals mijn rzr
Thanks
.
Reputatie 7
Badge +29
Niet de beste oplossing misschien, maar je kan toch gewoon Whatsapp op je Razr activeren en dan de SMS op je iPhone (of een ander toestel) ontvangen en die overtypen (zijn maar 6 cijfers ofzo)

Reageer