Beantwoord

Kan ik bellen naar het buitenland uitzetten?

  • 24 July 2019
  • 5 reacties
  • 1193 keer bekeken

Ik zou graag voor één van mijn abonnementen bellen naar het buitenland helemaal uitzetten, maar ik kan nergens vinden hoe ik dat doe.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Grz, Marike
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 29 July 2019, 14:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Marike, welkom! Je bent op het goede adres 🙂 Je kunt dit zelf niet instellen, maar ik kan dit voor je doen. Als jij je forumprofiel invult, en hier even laat weten als je dat gedaan hebt, regel ik het voor je.
Ha Erik,

Ahhh, geweldig! Ik heb mijn profiel ingevuld 🙂 Het gaat dus alleen om het abonnement eindigend op 52.

Gaat dat zo lukken?

Thnxxxxx
Reputatie 7
Badge +30
Dank je, Marike. Ik heb voor dat nummer nu bellen naar het buitenland uitgezet. Dit betekent dat dit nummer vanuit Nederland niet meer naar het buitenland kan bellen en ook vanuit het buitenland niet naar andere buitenlandse nummers kan bellen. Het nummer kan nog wel vanuit het buitenland naar Nederlandse nummers bellen. Dat is niet uit te zetten.
Super! Dank je voor je oplossing!

Goetjes, Marike 😘

Ik vind dit schandalig dat je dat niet meer zelf kan. Was het maar telfort gebleven. 

Met telfort kon ik zelf bellen van en naar buitenland uitzetten. Maar nu moet ik met KPN bellen en medewerker vragen om dat voor me te doen. Is dit een melk koe van KPN? Wordt tijd dat politiek KPN onder de loep gaat nemen.