Beantwoord

Kan mijn prepaid kaart in een router niet activeren. Router heeft groot formaat nodig, Een telefoon klein SIM formaat.

  • 27 January 2019
  • 2 reacties
  • 274 keer bekeken

Hallo, ik heb een 4G router die ik gebruik om een VPN verbinding te maken. Ik heb daar een nieuwe kpn-prepaid kaart in zitten in origineel formaat. Ik kan deze dus niet in een telefoon stoppen zonder alles af te breken zodat deze past. Dat wil ik dus niet omdat hij dan niet meer fatsoenlijk in de router te krijgen is. Hoe anders kan ik de Prepaid simkaart actief krijgen?
icon

Beste antwoord door PeterG 27 January 2019, 16:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Ken je mss nog iemand met een "ouderwetse" gsm? Of zelf nog een in een la? Hier liggen er nog een stuk of 5.
Activeren prepaid alleen via: telefoontje plegen (met verbinding), sms sturen.

Evt. weer in de router stoppen m.b.v. een simkaartadaptersetje (deze is voor Scrabble).
Reputatie 7
Badge +30
Hoi, Wim, welkom! Peter geeft al goede tips. Waar je nog eens naar zou kunnen kijken is of je router een sms-functie heeft. Sommige mobiele routers hebben dit. Je zou dan via de router met een sms de simkaart kunnen activeren. Als dat niet lukt, dan is alsnog in de telefoon activeren en daarna een simkaartadapter gebruiken een goed alternatief.