Beantwoord

Kan niet gebeld worden vanuit 1 nummer

  • 5 January 2021
  • 3 reacties
  • 41 keer bekeken

Badge

Ik kan vanuit 1 bepaald nummer niet bereikt worden, mijn mobiel schakelt dan gelijk om naar Voicemail. Dit nummer is voor mij vrij belangrijk en heb het daarom zeker niet geblokkeerd. Is in mijn favorieten opgeslagen en zelfs mijn SOS nummer. Vanuit andere mobiele nummers die dezelfde instellingen hebben kan ik wel gewoon gebeld worden. hoe kan ik dat oplossen?

icon

Beste antwoord door Lisa 16 January 2021, 13:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @kelsenheimer! Welkom op ons Forum. Excuses voor de late reactie. Het is hier erg druk. 
Omdat mijn reactie vrij laat komt, vraag ik me af of je niet al via een ander kanaal contact hebt gezocht? 

Als je geduldig op ons hebt gewacht, laat het dan even weten! Ik help je graag verder. 
Zou je alvast je postcode, huisnummer en klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Het 06-nummer staat er volgens mij al:wink:.

Hoor graag van je:blush:

Badge

Hi Lisa,

ik heb tot nu toe nog geen andere mogelijkheid/kanaal gevonden waarmee ik aan een oplossing kan komen. Profiel gegevens heb ik ingevuld, klantnummer (BAN) weet ik niet gaat via mijn werkgever. Ik hoop dat je me met het probleem van bereikbaarheid alsnog kunt helpen!
 

Reputatie 7
Badge +17

Hey @kelsenheimer! Ik heb je proberen op te zoeken, maar zoals je zelf al aangeeft, valt jouw product niet onder KPN consument. Waarschijnlijk (groot) zakelijk (Lees: KPN EEN). Het kan zijn dat jouw werkgever de enige aangewezen persoon is die hierover contact met ons kan opnemen, om het op te lossen. Omdat dit afhankelijk is van de afspraken die gemaakt zijn met de werkgever, weet ik niet of dit voor jou zo geregeld is. Je kunt het beste je vraag hier stellen: Zakelijk KPN Forum.

Mijn collega's gebruiken andere systemen en kunnen beter uitleggen hoe je dit probleem het beste kunt oplossen:blush:

Veel succes!:blush: