Beantwoord

Kan niet registreren op het KPN netwerk

  • 10 June 2019
  • 3 reacties
  • 385 keer bekeken

kan sinds pakweg een week niet het NL kpn netwerk te pakken krijgen op geen enkel toestel waar ik mijn simkaart in stop die sinds 7-6-2019 nieuw verkregen is. Kan niet bellen smsen of op het internet, help. Mischien dat de nieuwe kaart handmatig geactiveerd moet worden bij jullie of dat er iets anders aan de hand is , dacht zelfs eventueel het recente slechte weer.
icon

Beste antwoord door Susan_ 11 June 2019, 11:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Welkom@netwerkloos

Waarschijnlijk handig als een moderator je wil helpen,
vul vast je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en 06-nummer
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @netwerkloos, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je op dit moment niet bereikbaar bent, dat is niet fijn dat kan ik wel begrijpen! Volgens mijn informatie, die ik kan vinden onder jouw 06-nummer, is het simkaartje sinds 06-06-2019 actief. Zou je voor de volledigheid het simkaartnummer in jouw profiel kunnen toevoegen bij persoonlijke opmerkingen?

Verder zou ik nog even kijken naar de instellingen van jouw toestel. Via toestelhulp kan je controleren welke instellingen je aan moet hebben staan om gebruik te maken van het KPN netwerk. Vaak bij een nieuw toestel moet je dit even opnieuw instellen. Zoek jouw toestel op en ga naar het kopje Internet instellen. Ga naar instellingen > verbindingen > gegevensverbruik > mobiele gegevens / netwerken om het netwerk in het stellen.

Wil je laten weten of je eruit komt met bovenstaande tip? Zo niet, dan gaan we verder kijken!
Reputatie 7
Badge +21
@netwerkloos, ik heb helaas nog geen reactie gezien. Kan je aangeven of je hier nog hulp bij kan gebruiken? Of heb je het inmiddels opgelost en kan je al gebruik maken van het KPN netwerk? 😃