Beantwoord

Kan niet sms'en naar 1266

  • 4 February 2020
  • 2 reacties
  • 1054 keer bekeken

Hallo,

 

Ik kan sinds een paar weken ook niet meer sms’en naar betaalde diensten. Ik probeer al een tijd een sms te sturen naar 1266 van KPN om mijn extra mb's bij te zetten maar krijg telkens de melding: verzenden mislukt. Weet iemand hoe ik weer een sms kan sturen naar 1266?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Natasja 6 February 2020, 14:54

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @patrick 001. Welkom hier. Wat lastig dat je geen sms’jes meer kunt versturen naar 1266. Ik lees dat je de melding krijgt dat het verzenden is mislukt. Is het mogelijk dat de sms-app geen machtiging heeft om een sms te versturen? Deze toestemming is sinds Android 6.0 aan te passen. Je kunt dit controleren bij ‘Instellingen’ > ‘Apps’ > [naam van de sms app] > ‘App-Machtigingen’. Je kunt overigens ook een extra bundel aanvragen via MijnKPN

Verder begrijp ik dat je ook geen sms’jes meer kunt versturen naar betaalde diensten. Ik heb je netwerkinstellingen gecontroleerd en ik zie dat er op 4 februari nog instellingen zijn gewijzigd ten opzichte van premium SMS diensten. Klopt het dat je weer kunt sms’en naar betaalde diensten? 

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @patrick 001. Ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen. Ik hoop dat dit betekent dat het inmiddels is gelukt om de extra bundel aan te vragen. Laat het gerust weten als je mijn hulp nog ergens bij nodig hebt. 

Reageer