Beantwoord

Kan niet sms'en naar 4-cijferige nummers

  • 11 January 2020
  • 3 reacties
  • 396 keer bekeken

Hi,

Ik heb hetzelfde probleem. Een andere app gebruiken om dit probleem te omzeilen lijkt niet te werken. Op payinfo.nl zie ik geen blokkades voor dit soort nummers. Weten jullie een oplossing?

Alvast dank voor jullie reactie,

Groet,

Dagmar

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Susan_ 12 January 2020, 12:32

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @dagmar_b, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je geen sms'jes kan sturen naar 4-cijferige nummers dan heeft dit waarschijnlijk te maken met een blokkade. Je hebt al gecontroleerd bij payinfo, hartstikke goed. Maar bij KPN kan er ook nog een blokkade staan op betaalde sms-diensten. Dit kan ik (of een collega van de klantenservice) voor je inzien en wijzigen.

Om dit te controleren heb ik wel wat gegevens van je nodig. Zou je jouw Forum profiel willen voorzien van naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer en laatste 3 cijfers van je bankrekeningnummer (ter verificatie)? Dit kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen, en overal waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Goedemiddag @Susan_ ,

Dank voor je reactie! Ik heb inmiddels contact opgenomen met een collega (het kreeg haast) en de blokkade is nu opgeheven. Verdere actie is dus niet nodig.

Reputatie 7
Badge +21

@dagmar_b, bedankt voor je terugkoppeling en fijn om te horen dat het voor jou inmiddels opgelost is !:hugging:  

Reageer