Beantwoord

klacht

  • 31 October 2019
  • 15 reacties
  • 280 keer bekeken

Badge

Ik wil mijn mobiel abonnement verlengen en ik heb hierover een klacht gestuurd aan jullie op vrijdag 25-10. Ik ben nog steeds niet gebeld. Het lijkt er echt op dat jullie mij niet willen als klant. Ik hoor het graag zsm…

 

icon

Beste antwoord door Jiske_ 6 November 2019, 09:08

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Brytt welkom op ons KPN forum! Ik kijk graag met je mee naar de status van je klacht. Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Badge

Hoi Jitske, dank voor je snelle reactie. Ik heb mijn gegevens aangevuld!

 

in mijn klacht ben ik vergeten te vermelden dat ik de iphone 11 wil met 64 gb en met 20 gb

Reputatie 5
Badge +7

Bedankt voor het aanvullen van je gegevens @Brytt. Ondanks mijn snelle reactie zie ik op de particulier kant geen updates:slight_frown: . In dit geval moet ik je toch doorverwijzen naar de zakelijke contact pagina . Ook kan je het bericht plaatsen op het zakelijke forum!

Badge

Dat is wat er steeds gebeurt! Ik word van kastje naar muur gestuurd tussen zakelijk en particulier. Ik wil een particulier abonnement afsluiten dus zou toch echt bij jou moeten zijn! Ongelofelijk! 

Reputatie 5
Badge +7

Dan moet je inderdaad bij mij zijn, alleen ik zie geen klacht. Desondanks wil ik zeker met je mee kijken. Ik had begrepen dat je van een zakelijke naar een particulier abonnement wou? Kan je me vertellen wat er fout is gegaan? En wat je precies zou willen? 

Badge

Ik heb een bevestiging per mail van ontvangt van mijn ingevulde formulier. Daar staat alles op. In het kort: heb nu zakelijk via werk, dit stopt dus moet zelf afsluiten. Ben al jaren bij jullie met hele gezin. Ik wil geen aansluitkosten betalen en een persoonlijk aanbod. Al is het alleen maar om jullie interne chaos!

Badge

Of stuur me de pro voor de kosten van een gewone 11 vind ik ook een nette oplossing!

Badge

 

@Jiske_ Privégegevens openbaar.
@Brytt  Je privégegevens kun je beter wegpoetsen/weghalen

Reputatie 5
Badge +7

@genetic Bedankt voor je oplettendheid, ik heb de afbeelding met gegevens verwijderd:slight_smile:  @Brytt Ik heb jou een privébericht gestuurd om dit verder te bespreken. Meelezers zal ik op de hoogte houden van de vorderingen. 

Badge

Hoi Jiske, ik zou vandaag door jou gebeld worden toch? Ik heb niets meer gehoord!

Badge

Hallo KPN?

Reputatie 5
Badge +7

@Brytt en ik hebben inmiddels een paar dagen geleden telefonisch contact gehad en een contract voor haar mobiele telefoon afgesloten :) Nummerbehoud is hierbij ook geregeld en het zakelijke nummer wordt binnenkort omgezet naar een particulier KPN abonnement :slight_smile:

Badge

Goedendag,eind juli heb ik gebeld met KPN zakelijk met de vraag of ik mijn data bundel kon verhogen.Dat was met het abonnement wat ik had niet mogelijk.Wel kon ik overstappen naar klein zakelijk.De enige kosten die ik had was een afbetaling van mijn i-phone van plusminus 170,00 euro werd mij verteld.Dit vondt ik geen probleem.Het gesprek is opgenomen omdat dat volgens de heer die ik sprak wettelijk moest.Op een gegeven moment ben ik naar de facturen gaan kijken omdat ik zag dat de bedragen flink waren.Wat schetste mijn verbazing; ik had in plaats van 1 nu 2 abonnementen lopen.1 nieuw abonnement klein zakelijk met mijn behouden nummer en 1 oud abonnement met een nieuw nummer.Het vreemde is ook dat er op 02-08-2019 drie wissels van nummers zijn geweest.Ik ben toen gaan bellen en werd van het kastje naar de muur gestuurd.Uiteindelijk is het oude abonnement stop gezet maar voor  een bedrag van 424,16 euro.Dit is de afkoopsom voor een abonnement waar ik nooit om gevraagd heb!!!Er is in de gesprekken die ik heb gevoerd met de backoffice ook toegegeven dat er het een en ander niet klopt.

Ik zou nu ook nog worden teruggebeld omdat ik gevraagd heb om het gesprek af te luisteren wat toen bij het afsluiten van het nieuwe abonnement is gevoerd.Maar ik hoor niets meer.

Als ik had geweten van te voren dat ik zo een hoog bedrag zou moeten betalen had ik er nooit aan begonnen.

Ik wil dat het afkoopbedrag wordt ingetrokken en dat ik de extra abonnementskosten die ik heb betaald sinds augustus terug krijg.

 

Vr.gr Dirk Ultee

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Dirku1960 welkom op ons KPN forum! Helaas kan ik zakelijk geen gegevens inzien. Ik adviseer je dan ook de klacht online in te dienen of je bericht op het zakelijke forum te plaatsen! 

Reageer