Beantwoord

Klacht internet storing

  • 28 August 2019
  • 10 reacties
  • 220 keer bekeken

Zo, en nu is de maat vol. Klacht ingediend met schadevergoeding. Al WEER 2 dagen geen internet, dus ook geen email, apps, op de telefoon zonder WiFi ! Waarvoor heb ik een abonnement? 2 zelfs! En dan nog niet gesproken over alle problemen waarover ik elke week weer aan de lijn moet hangen. Vanmorgen eerst 20 min!! In de wacht en dan nog eens 30 min. Omdat de medewerker niet weet wat ie moet doen en doodleuk zegt dat alles goed is en er niks aan kan doen!!
de maat is nu echt vol!
icon

Beste antwoord door Susan_ 30 August 2019, 09:38

Bekijk origineel

10 reacties

Badge +19
Zo jij treft het niet. Ik zag ook al een ander topic van je met problemen. Balen!! Wil je de problemen met ons delen?
Dat heb ik net gedaan. Geen internet zonder wifi en dan is het nog waardeloos. Heb ik daarom en abonnement?
Badge +19
Dat begreep ik wel. Welke experiabox heb je?
HELP!!!!
Gisteren al 45 min aan de lijn moeten hangen met KPN, afgescheept dat alles goed is en ik gewoon internet moet hebben op de telefoon.inmiddels al 3 dagen zonder actieve data!! Bel ik net, na 20 min. In de wacht krijg ik een meisje aan de lijn die me gelijk wegdrukt. Bel ik weer opnieuw, hang ik weer eerst 15 min. In de wacht, krijg ik iemand aan de lijn die na 4 min. Zegt “ u krijgt mijn collega, ik ben afgewerkt “ en hang weer 15 min in de wacht en wat blijkt: niet doorgezet naar technische dienst maar ik krijg Telfort aan de lijn!!! Weer op keus bellen, hang inmiddels al meer dan 15 min. In de wacht! Hoe durft Kpn zich in godsnaam het meest duurzame telecombedrijf te noemen, HELP! Ik ben de hele dag voor niemand te bereiken per email, WhatsApp, en kan geen internet gebruiken, alleen met WIFI! En dat als zelfstandige die zo’n beetje 10-12 uur van huis is. SCHANDALIG!!!
Eindelijk een goede medewerker die serieus nadenkt en mee werkt! Ben nu ff te moe om dit allemaal nog uit te leggen, na 13 uur werken maar......gelukkig voor nu de oplossing én bij KPN nu hoge prioriteit om uit te zoeken
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Quinto, bedankt voor je bericht op het Forum!

Ik heb het even rustig gelezen, en uiteindelijk komt het erop neer dat je de afgelopen tijd meerdere keren storing hebt gehad met je internetverbinding op je telefoon. En wanneer je in contact met ons kwam hierover, dat je niet goed geholpen bent. Dat is zeer spijtig, maar kan ik helaas niet meer goedpraten. Ik kan wel de desbetreffende collega hierop aanspreken om het in de toekomst te voorkomen.

Maar nu verder met jouw klacht, indien dat nog van toepassing is.. Want je laatste bericht is wat positiever, namelijk dat je iemand aan de lijn hebt gehad die je er wél mee heeft geholpen. Klopt dat? Is jouw internet probleem nu opgelost is óf wordt er nu aan dusdanig aan gewerkt dat ik niet meer nodig ben?

Indien ik nog wel wat voor je kan betekenen dan hoor ik dat uiteraard graag! Bijvoorbeeld voor het probleem waar je elke week voor aan de lijn hangt.. Of hangt dat samen met bovenstaand verhaal?
@Susan_ dank voor je bericht. Het andere probleem moet ik nog oplossen. Dat is ook voor het internet nl. De Wi-Fi thuis is erg traag geworden. Soms zelfs dat ik niet kan werken op de laptop. Router is 4 jaar nu. Mbt. mijn eerder beschreven probleem: dat moet ik nog verder afwachten of dat goed blijft gaan en de onterechte facturen worden terug betaald. De rest op de laptop ga ik nu proberen te doen want eerder deed ie het niet
Internet via wifi is sowieso langzamer dan via bekabeld is mijn ervaring.
Bij mij bekabeld 60/30, via wifi 35/20.
Ik begrijp dat dit waarden zijn waar jij van droomt.

Ben benieuwd, ook voor Susan praktisch, wat de leverbare internetsnelheid op je adres is. Dat kun je via Fourstack zien.
Dan de werkelijke snelheid (ook afhankelijk van wat er in je abo zit). Test dit eenst bedraad en via wifi met je laptop.
Speedtest.

Een Experiabox van 4 jaar oud kan ook negatieve invloed hebben lijkt mij. Welk type is dat nog?
Heb ik gedaan. Gelukkig komt er binnenkort glasvezel
Reputatie 7
Badge +21
@Quinto, mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het graag! En wil je dan ook jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? 🙂

Reageer