klacht klanten service

  • 9 December 2019
  • 5 reacties
  • 58 keer bekeken

Goedemorgen,

.

Ik probeer het maar eens op deze manier ik ben nu al 4 weken bezig met KPN om mijn abonnement te verlengen er heeft iemand bij KPN op de knop geannuleerd gedrukt waardoor ik nu een enorm bedrag moet betalen tot op heden wordt er steeds gezegd dat ik wordt terug gebeld maar waarschijnlijk zijn jullie mijn nummer kwijt.

peerke2409


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@peerke2409 Welkom op het forum. Wat vervelend om te horen dat je verlenging niet goed gegaan is. Zou je voor mij je forumprofiel willen aanvullen? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Dank u wel voor de reactie, ik heb mijn gegevens aangevuld.

Reputatie 7
Badge +15

@peerke2409 Bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Ik heb intern contact opgenomen met de collega die deze situatie in behandeling heeft. Deze collega geeft aan zaterdag contact op te zullen nemen over de situatie. Zij zal meer uitleg kunnen verstrekken over hoe dit verder afgehandeld wordt. 

Ik ben benieuwd. ik heb niks verkeerd gedaan het ligt echt bij KPN dus nogmaals ik ga ervan uit dat het wordt opgelost, mijn strekking is nog steeds dat ik gewoon verder met KPN wil ook al is er nu een enorme deuk opgelopen in mijn vertrouwen van KPN. Ik ga er van uit dat het zaterdag wordt opgelost zo niet dan heb ik al contact gelegd met de consumenten programma van omroep Max en die zijn erg geinterresseerd in het onderwerp.

Badge +19

Nou die laatste zin zal ze wel doen sidderen bij KPN.