klacht klantenservice

• 9 november 2014
  • 3 reacties
  • 296 keer bekeken

Geachte heer, mevrouw,

Ik heb net  ongeveer 25 minuten geleden gebeld met 0800-0105 ( 09.11.2014 rond 13.50h) om een bevesting van mijn annulering van een sim only abonnement (06*****650) via de mail aan te vragen. Ik werd meteen een minuut erna in wacht de wacht gezet met de mededeling dat ze het ging uitzoeken. Ik heb ruim 18 minuten in wacht gehangen tot dat het er geen muziek meer te horen was van "de in wacht gezet geworden muziek". Daarna nog 5 minuten blijven hangen aan de telefoon en toen heb ik maar opgehangen.

Ik vind dit ronduit schandalig. Als iemand van de klantenservice mij niet verder kan helpen, zeg het dan gewoon, maar laat de klant niet onnodig wachten aan de telefoon.

Admin: ivm privacy gegeven doorgegeven aan Webcare. 

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Beste Radjesh71,

Welkom op het forum! Wat ontzettend vervelend dat je zo lang in de wacht hebt moeten staan voor niets. Ik heb je nummer even gecontroleerd, maar zie wel een opheffing staan op 7.11. Het lijkt er dus op dat dit wel gewoon juist geregistreerd is. Heb jij een mailnotificatie ontvangen van de opheffing?
Beste Marcia,

Dank je wel voor bevesting! Ik heb geen mailnotificatie ontvangen van de ophefffing.

Met vriendelijke groet,

Reputatie 7
Badge +28
Dan mag je dit als bevestiging beschouwen. Mocht ik verder nog iets voor je kunnen doen, hoor ik het graag!

Reageer